In welke mate heeft de bouw van het stadion hier invloed op? Kan me zo voorstellen dat er voorlopig wat minder geld is door de bouw van het stadionEn dan nu Jong Ajax en Roda thuis binnen 4 dagen, twee ploegen waar we het altijd heel lastig tegen hebben. Hopelijk gebeurd er nog op de transfermarkt..
Ooit las ik op dit mooie forum dat een nieuw stadion een garantie voor succes is.In welke mate heeft de bouw van het stadion hier invloed op? Kan me zo voorstellen dat er voorlopig wat minder geld is door de bouw van het stadion
Heeft zeker invloed, niet percee financiëel maar zeker wel op andere vlakken. Heb wel beetje het idee dat alle aandacht de afgelopen 2 jaar naar het nieuwe stadion is gegaan en het voetbal gedeelte een beetje is 'vergeten'.He, zie nu dat Jong PSV weer eens punten verspeelde in de blessuretijd. Sommige dingen veranderen nooit...
In welke mate heeft de bouw van het stadion hier invloed op? Kan me zo voorstellen dat er voorlopig wat minder geld is door de bouw van het stadion
Wie zegt dat?Ooit las ik op dit mooie forum dat een nieuw stadion een garantie voor succes is.
Het moet dus wel aan de trainer liggen.
Is al een tijd geleden, volgens mij een Italiaanse topclub.Wie zegt dat?
Was het ook. Maar dan moet er wel een ommekeer plaats gaan vinden ipv dat je ook nog eens slecht gaat spelen en niks meer creëert .Dan wordt het met deze wedstrijd -weer niet scoren, slecht spelen, derde verlies op rij- wel echt een dramatische start waarbij hoop op snel beter weg ebt.Nou ja, dat klonk meer als "kan gebeuren maar we spelen wel oke".
Mooi dat je Cambuur met Juventus vergelijkt. Komt nog wel, als het stadion helemaal klaar is en dan nog even verder groeien, doping laboratorium opstarten, scheidsrechters standaard mee krijgen en dan de CL winnen. Maar nog even geduld dus. Gaat dit seizoen waarschijnlijk niet lukken.Is al een tijd geleden, volgens mij een Italiaanse topclub.
Ah, Juventus was het inderdaad.Mooi dat je Cambuur met Juventus vergelijkt. Komt nog wel, als het stadion helemaal klaar is en dan nog even verder groeien, doping laboratorium opstarten, scheidsrechters standaard mee krijgen en dan de CL winnen. Maar nog even geduld dus. Gaat dit seizoen waarschijnlijk niet lukken.
PSV’ers reflex, altijd aan Ajax denken.Ah, Juventus was het inderdaad.
De rest van je betoog lijkt een kopie van het Ajax verleden.
Wat een onzin. Wat jij beweert over Juventus is bewezen gedaan bij jouw club.PSV’ers reflex, altijd aan Ajax denken.
De CL winnen met doping?Wat een onzin. Wat jij beweert over Juventus is bewezen gedaan bij jouw club.
Wij zijn dramatisch gestart maar morgen winnen en er is puntentechnisch niets aan de hand.
We zijn zo ongelofelijk slecht.