KKD Speelronde 4

Blijft FC Volendam na dit weekend een nulnummer?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, een punt

    Stemmen: 1 20,0%
  • Nee, drie punten

    Stemmen: 4 80,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

Bernardo

Well-known member
En dan nu Jong Ajax en Roda thuis binnen 4 dagen, twee ploegen waar we het altijd heel lastig tegen hebben. Hopelijk gebeurd er nog op de transfermarkt..
 

JMD

Well-known member
He, zie nu dat Jong PSV weer eens punten verspeelde in de blessuretijd. Sommige dingen veranderen nooit...

En dan nu Jong Ajax en Roda thuis binnen 4 dagen, twee ploegen waar we het altijd heel lastig tegen hebben. Hopelijk gebeurd er nog op de transfermarkt..
In welke mate heeft de bouw van het stadion hier invloed op? Kan me zo voorstellen dat er voorlopig wat minder geld is door de bouw van het stadion
 

gevegt

Well-known member
In welke mate heeft de bouw van het stadion hier invloed op? Kan me zo voorstellen dat er voorlopig wat minder geld is door de bouw van het stadion
Ooit las ik op dit mooie forum dat een nieuw stadion een garantie voor succes is.
Het moet dus wel aan de trainer liggen.
 

Bernardo

Well-known member
He, zie nu dat Jong PSV weer eens punten verspeelde in de blessuretijd. Sommige dingen veranderen nooit...


In welke mate heeft de bouw van het stadion hier invloed op? Kan me zo voorstellen dat er voorlopig wat minder geld is door de bouw van het stadion
Heeft zeker invloed, niet percee financiëel maar zeker wel op andere vlakken. Heb wel beetje het idee dat alle aandacht de afgelopen 2 jaar naar het nieuwe stadion is gegaan en het voetbal gedeelte een beetje is 'vergeten'.

Ten opzichte van vorig seizoen hebben we zo'n 800.000 euro meer spelers budget, 2,8 miljoen nu. Behoor je toch bij de top 6.
 

Abubakari

Well-known member
Nou ja, dat klonk meer als "kan gebeuren maar we spelen wel oke".
Was het ook. Maar dan moet er wel een ommekeer plaats gaan vinden ipv dat je ook nog eens slecht gaat spelen en niks meer creëert .Dan wordt het met deze wedstrijd -weer niet scoren, slecht spelen, derde verlies op rij- wel echt een dramatische start waarbij hoop op snel beter weg ebt.
 

Abubakari

Well-known member
Is al een tijd geleden, volgens mij een Italiaanse topclub.
Mooi dat je Cambuur met Juventus vergelijkt. Komt nog wel, als het stadion helemaal klaar is en dan nog even verder groeien, doping laboratorium opstarten, scheidsrechters standaard mee krijgen en dan de CL winnen. Maar nog even geduld dus. Gaat dit seizoen waarschijnlijk niet lukken.
 

gevegt

Well-known member
Mooi dat je Cambuur met Juventus vergelijkt. Komt nog wel, als het stadion helemaal klaar is en dan nog even verder groeien, doping laboratorium opstarten, scheidsrechters standaard mee krijgen en dan de CL winnen. Maar nog even geduld dus. Gaat dit seizoen waarschijnlijk niet lukken.
Ah, Juventus was het inderdaad.
De rest van je betoog lijkt een kopie van het Ajax verleden.
 

Abubakari

Well-known member
Wat een onzin. Wat jij beweert over Juventus is bewezen gedaan bij jouw club.
De CL winnen met doping?

Je zult het wel over de 70s hebben, alsof Ajax de enige was die toen verboden middelen gebruikte, was schering en inslag in die tijd, bij PSV waarschijnlijk net zo goed, alleen is dat niet naar buiten gekomen.

Maar laten we de Ajax/PSV discussies verder maar buiten dit topic houden.
 

Batigoal

Well-known member
Knappe overwinning van Excelsior in Den Haag. Maar ook gewoon met hele mooie doelpunten en volgens mij goed voetbal. Excelsior gaat toch gewoon om directe promotie spelen?

Dordrecht zit ook weer prima in elkaar dit seizoen denk ik. Zijn net als ieder seizoen veel spelers kwijtgeraakt, maar toch weer een prima selectie op de been gebracht. Wie weet zitten de playoffs er weer in voor de Schapenkoppen.
 

JMD

Well-known member
Volendam wint van TOP Os...

De nummer 1 heeft 8 punten na 4 duels... :) De top 9 zit op 1 punt van elkaar, alleen Helmond Sport heeft 8 punten en dan de nr 2 t/m 9 7 pt.
 

Joost

Well-known member
Wij zijn dramatisch gestart maar morgen winnen en er is puntentechnisch niets aan de hand.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Van een minuut verwijderd van de Eredivisie, naar de laatste plaats.

Van der Heijde naar De Graafschap hoor ik, die kan met de bus mee terug dus
 
Bovenaan