Abubakari
Well-known member
Leg de lat maar weer hoog.Alles minder dan 13-0 is prima!
Leg de lat maar weer hoog.Alles minder dan 13-0 is prima!
Zonder ambitie vaart niemand wel.Leg de lat maar weer hoog.
En inmiddels hebben we ook een expected tussenstand. Wel mooi onder de 13-0.VVV staat voor in Expected Goals!!!
Zeker, we houden de schade tot nu toe zeer beperkt!En inmiddels hebben we ook een expected tussenstand. Wel mooi onder de 13-0.
Kunnen we hem mooi voor 40 miljoen aan Man Utd verkopen.Ihattaren met een hattrick, Ten hag heeft hem snel aan de praat gekregen.
Haha, sinds Overmars weg is ligt de lat een stuk lager.Kunnen we hem mooi voor 40 miljoen aan Man Utd verkopen.
Kom kom, niet zo bescheiden. Hij speelt niet voor niets bij jong Ajax. Dus is hij puur een supertalent uit eigen jeugd!Komt niet uit de Ajax opleiding, scheelt minstens 40 miljoen.
Dat siert je al jaren.Ik ben wel bescheiden.
Iemand die op de weg terug is hoort niet thuis in de KKD. Dan organiseert Ajax maar een oefenpotje voor 'm om spelritme op te doen.Mag nog wel een paar kilo af, maar technisch wel uitstekende goals. Hij is op de weg terug dus dat is mooi.
Wat een onzin. Die jongen heeft nog wat last van baby vet en komt gewoon uit de eigen jeugd.Iemand die op de weg terug is hoort niet thuis in de KKD. Dan organiseert Ajax maar een oefenpotje voor 'm om spelritme op te doen.
Dit is gewoon pure competitievervalsing.
Nee hoor, is opgeleid door PSV, daar vertrokken omdat de trainer het niet in hem zag zitten, toen naar Italië gegaan wat geen succes werd en toen de kans gekregen bij (Jong) Ajax.Wat een onzin. Die jongen heeft nog wat last van baby vet en komt gewoon uit de eigen jeugd.
Oja, dat zat niet in mijn actieve herinnering.Nee hoor, is opgeleid door PSV, daar vertrokken omdat de trainer het niet in hem zag zitten, toen naar Italië gegaan wat geen succes werd en toen de kans gekregen bij (Jong) Ajax.
Raar dat je dat niet weet.
Oh, ik dacht Schmidt en Ihattaren niet zo lekker gingen, maar dan zal het wel iets anders geweest zijn waardoor hij vertrok.Oja, dat zat niet in mijn actieve herinnering.
Dat de trainer van PSV het niet in hem zag zitten staat mij nog steeds niet bij.