Het zal inderdaad niet veel zijn, maar toch raar dat je niet je eigen CC-houders de kans geeft de overgebleven kaarten te kopen.Die paar kaartjes die dat zouden zijn leveren vrijwel geen inkomsten op.
Live de boel verrot schelden is toch net iets fijner dan thuis vanaf de bank tegen de TV.Goh wat heb ik dit gemist!
Nou eerlijk gezegd wel. Niet van het spel maar wel van het stadion.Live de boel verrot schelden is toch net iets fijner dan thuis vanaf de bank tegen de TV.
Want echt genoten heb je denk ik niet.
De shirtjes die Kowet spelers droegen waren het mooist.Go Ahead Eagles na ruime winst op Helmond Sport op weg naar de laatste periodetitel.
Nee hoor, die gaan wij weer pakkenGo Ahead Eagles na ruime winst op Helmond Sport op weg naar de laatste periodetitel.
Ik geloof het pas als het echt zo is.Go Ahead Eagles na ruime winst op Helmond Sport op weg naar de laatste periodetitel.
Wat dat betreft is het dan wel leuk dat Roda JC zelf op de laatste speeldag nog tegen TOP Oss speelt, zodat jullie directe invloed hebben of plek 8 een nacompetitie plaats oplevert of niet.Ik geloof het pas als het echt zo is.
Eagles heeft met NEC en Excelsior nog twee lastige potjes. En als TOPwint van Jong PSV morgen staan die maar op drie punten.