KKD Speelronde 36

Joost

Well-known member
De speelronde waarin ook De Graafschap kan promoveren en waarin er plukjes publiek op de tribunes te zien zijn!

Programma

Vrijdag
2000 MVV v FC Volendam
2000 Roda JC v Jong AZ
2000 SC Cambuur v De Graafschap
2000 FC Eindhoven v FC Den Bosch
2000 Excelsior v FC Dordrecht
2000 Telstar v Jong PSV
2000 TOP Oss v Jong FC Utrecht
2000 Almere City v Jong Ajax

Zondag
1430 Go Ahead Eagles v Helmond Sport

Maandag
2000 NEC v NAC
2000 Jong PSV v TOP Oss

Een heel aantal leuke duels deze speelronde met naast de nummers 1 en 2 tegen elkaar ook regioderby's in Eindhoven, Rotterdam en Almere. En de klassieker NEC v NAC.
Voor de Graafschap is promotie een zekerheidje als het weer punten haalt dan Go Ahead en Almere én minstens net zoveel als NAC.

Roda heeft wat recht te zetten na de ongekende blamage van vorige week. Een punt is genoeg om in ieder geval plek 8 veilig te stellen (al is het sowieso bijna uitgesloten dat Roda geen punt meer haalt en Excelsior en TOP alles winnen). De hulp van MVV is nodig om Volendam nog in het vizier te krijgen.

En dan is er nog de strijd om de 4e periode die erg spannend is.

1​
Cambuur
7​
18​
+16
2​
Go Ahead
7​
14​
+8
3​
Jong PSV
6​
13​
+10
4​
Helmond Sport
7​
13​
+0
5​
FC Volendam
7​
12​
+2
6​
TOP Oss
6​
11​
+3
7​
De Graafschap
7​
11​
-1
8​
FC Den Bosch
7​
10​
+7
9​
MVV
7​
10​
+0
10​
NEC
7​
10​
-1
 

Bernardo

Well-known member
Wedstrijden van zondag en maandag mag geen publiek meer bij.

Vrijdag zijn er bij de zeven wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie wel nog supporters welkom, omdat deze duels deel uitmaken van dezelfde pilot als de wedstrijden van de Eredivisie van vorige week. Bij de drie duels in de Keuken Kampioen van zondag en maandag zijn geen supporters welkom.
 

Bernardo

Well-known member
Van de 2500 plaatsen zijn er morgen 2400 bezet. Hopelijk nog een mooi feestje na de wedstrijd
 

Joost

Well-known member
Wel zonde dat er daardoor zoveel mensen naast een ticket grijpen.
Haha, uiteindelijk zijn er maar iets meer dan 1000 tickets gereserveerd.
Veel mensen vinden het te veel gedoe om zo'n afspraak te maken en te testen. Ik begrijp ze ook nog wel, kostte me vandaag ook dik anderhalf uur.

Maar ik ben negatief dus ik mag erbij zijn!
 

Bernardo

Well-known member
Ik mag morgen testen, gelukkig kan het gewoon in Leeuwarden. Anders was het al Groningen of Assen geworden, nou dan was ik niet gegaan.
 

Forza AZ

Well-known member
Haha, uiteindelijk zijn er maar iets meer dan 1000 tickets gereserveerd.
Veel mensen vinden het te veel gedoe om zo'n afspraak te maken en te testen. Ik begrijp ze ook nog wel, kostte me vandaag ook dik anderhalf uur.

Maar ik ben negatief dus ik mag erbij zijn!
Zijn de resterende tickets dan niet aan anderen aangeboden? Ik ken namelijk een fanatieke Jong AZ-supporter die graag was gaan kijken morgen, maar die geen kaart kon krijgen.
 
Bovenaan