KKD Speelronde 3

Bernardo

Well-known member
Vanavond alweer de start van de 3de speelronde.

Vrijdag 25 augustus:
20.00 uur: FC Dordrecht - MVV
20.00 uur: FC Eindhoven - NAC Breda LIVE ESPN
20.00 uur: FC Den Bosch - ADO Den Haag
20.00 uur: De Graafschap - FC Emmen
20.00 uur: SC Cambuur - Jong Ajax
20.00 uur: VVV-Venlo - Jong FC Utrecht
20.00 uur: Roda JC - TOP Oss

Zondag 27 augustus:
14.30 uur: FC Groningen - Willem II LIVE ESPN

Maandag 28 augustus:
20.00 uur: Jong AZ - Telstar
20.00 uur: Jong PSV - Helmond Sport LIVE ESPN
 

zwammy

Well-known member
Zo, heerlijk op het fietske vanavond. Eerst naar het Bambierke en dan nog een beetje bij buurten op het vak.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie zelfs twee wedstrijden in het stadion deze ronde, vanavond naar Cambuur en zondag naar de Euroborg voor Groningen-Willem II.
 

Abubakari

Well-known member
Zeker, kans op kans, over en weer. Vermaak me prima. Cambuur maakt ze vandaag makkelijk maar krijgt ze ook erg makkelijk tegen. Is niet bepaald dat Ajax elke kans benut.

Wel ongekende kutmuziek in de rust.😖
 

JMD

Well-known member
Wel aardig van NAC dat ze eerst de rest laten uitlopen voordat de topfavoriet (volgens zwammy) richting de titel gaat
 

JMD

Well-known member
Tien minuten te druistig, daarna soeverein.
Nog een week koploper!
Is Roda dit seizoen daadwerkelijk een kandidaat voor promotie vind jij Joost? Of valt het nu allemaal even goed? Val vandaag pas net binnen, maar vorige week vond ik ze goed spelen.
 

Bernardo

Well-known member
Aanvallend leuk, verdedigend en in de omschakeling blijven we zo kwetsbaar. Middenveld is totaal niet in balans, alle middenvelders willen het liefst aanvallen en geen 1 is een echte verdedigende middenvelder. Zou onbegrijpelijk zijn als ze daar geen (ervaren) nieuwe spelers voor halen.
 

Abubakari

Well-known member
Elke wedstrijd 2 tegengoals tot nu toe. Maar wel 7 punten. Maar het zal achterin stabieler moeten anders kom je op lange termijn wel in de problemen qua promotie.
Al was het na rust wel beter dan voor rust qua defensie.
Op korte termijn echter een superleuke wedstrijd gezien, had ook prima 9-6 kunnen worden.
 
Bovenaan