KKD Speelronde 3

De Groene Scout

Well-known member
We kunnen de balans wel opmaken na 3 speelrondes. Het gaat tussen NAC en De Graafschap. Rest kan hier niet aan meekomen.
 

JMD

Well-known member
Wat doet Excelsior nu? 2-0 eraf tegen Telstar, dat is niet best.

Van wat ik ervan gehoord heb, waren we de eerste 2 wedstrijden al verre van overtuigend, maar was de tegenstander zwak. Dit verbaast me dus niks.
Ik was op 'Schoonenberg' bij het duel tussen Telstar en Excelsior en die 3-0 mag je met recht geflatteerd noemen. Zeker na de 1-0 kreeg Excelsior kans op kans, maar de keeper ranselde alle ballen eruit, ook nog een bal van de lijn gehaald. Na rust was de eerste kans voor Telstar meteen raak, waarna Excelsior vrolijk verder ging met kansen missen. Soms was het pech (lat), maar ook soms onkunde, een vrije kopkans werd naast gekopt bijv.. Het laatste kwartier was het geloof wel weg en maakte Telstar in de blessuretijd er nog 3-0 van.
 

Joost

Well-known member
Mijn eerste kennismaking met het deels vernieuwde elftal was helemaal niet zo slecht. Cotan kan aardig ballen en Alberg is technisch heel begaafd maar nog niet helemaal fit. De eerste helft ging aardig op en neer met kansen aan twee kanten. Uiteindelijk is het onze zwakste schakel die voor de 3e keer mis zit bij een hoge bal en hij vliegt erin. Het eerste kwartier na rust was het elftal aan het worstelen met zichzelf en scoort NEC nog een keer. Maar na de inbreng van Romario en Ugbo kwam er meer snelheid in het spel en hing er na de 1-2 ook nog wel een doelpunt in de lucht. Dat slotoffensief mocht niet baten en we mochten zelfs blij zijn dat NEC niet een van de reuzekansen benutte.

Er zit zeker potentie in maar het moet nog gaan lopen. Er is wel 1 dissident en dat is Juan Alonso, een linksback gekomen uit Litouwen. Die kan er echt geen klote van.
 

almere036

Member
award voor domste rode kaart van het seizoen gaat naar Bram van Vlerken.
Man man man, wat bezielt je om na 20 minuten na te trappen. Of iig een natrappende beweging te maken.

Zo onnodig punten verspeeld. Met 11 man had je hier gewoon makkelijk gewonnen. Zelfs met 10 man kregen we de betere kansen.
Wordt tijd dat iedereen eens fit wordt.
 

zwammy

Well-known member
Dank Bernardo. Dat Blom dat penalty moment mistte was nog knapper dan de overwinning. Goed van M?hren om te zien dat die wel kan scoren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Driemaal genot!

Ook al had ik het wel hilarisch gevonden wanneer Muhren NAC had geveld met een hattrick.
 

Abubakari

Well-known member
Transfers mogen nog, had NAC hem mooi terug kunnen halen.

Wat is nou leuker zwammy, jaartje top kkd of een seizoen lang braskutvoetbal in de eredivisie?
 

Batigoal

Well-known member
Terecht dat FC Den Bosch boos is na de penaltysituatie. Die nieuwe regelgeving zorgt er voor dat het alleen maar moeilijker wordt voor doelmannen om een penalty te stoppen. Gisteravond was een voorbeeld van hoe de regel strikt wordt gehanteerd, maar niemand het daarmee eens is. Zelfs bij Eindhoven gaven ze aan dat ze het een belachelijke regel vinden.

En nog eens oneerlijk ook dat doelmannen met een extra spelregel worden opgezadeld, maar de strafschopnemer tegenwoordig wel 1 of 2 keer mag inhouden tijdens zijn aanloop. Voer daar dan ook een regel in dat het weer net als vroeger in ??n vloeiende beweging moet worden genomen.
 
Bovenaan