KKD Speelronde 28

SanMark.

Well-known member
De wedstrijden van komend weekend.

Vrijdag 8 maart:
20.00 uur: FC Den Bosch - Helmond Sport
20.00 uur: N.E.C. - Roda JC
20.00 uur: Jong PSV - Jong FC Utrecht
20.00 uur: RKC Waalwijk - SC Cambuur
20.00 uur: FC Eindhoven - Sparta Rotterdam
20.00 uur: FC Volendam - Go Ahead Eagles
20.00 uur: MVV - Almere City FC
20.00 uur: Telstar - FC Dordrecht
20.00 uur: TOP Oss - FC Twente

Maandag 11 maart:
20.00 uur: Jong Ajax - Jong AZ

De Groene Scout

Well-known member
Thuis ging het mis voor Twente tegen OSS. De Tukkers hebben dus nog iets goed te maken. Brama terug op het middenveld, dus iets meer balans in het team.
Gok op een krappe 1-2 winst

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht vermoedelijk met dezelfde elf als vorige week. Braga durft het dus opnieuw aan met Stankov.

almere036

Member
Almere hoe ziet de selectie eruit ?

Nog veel blessures ?

Vanavond iig zonder 3/4 basisspelers weer. Receveur einde seizoen, Vossebelt en Hunte nog steeds geblesseerd en Efmorfidis is ziek. Geen idee of hij met de selectie mee is vandaag. (update; niet mee, ik zie hem op instagram zijn kat high-fiven)

Wel speelminuten voor Kip en Hoefdraad in dat geval. Eindelijk. Bensabouh op de plaats van Receveur. E?n van de grotere talenten van Almere.

De Groene Scout

Well-known member
Opvallend keus van Pusic. Hij stelt Oosterwijk weer op in de basis, maar laat Boere hierdoor buiten de ploeg en laat Friday staan. Laatst genoemde heeft nog niets laten zien. Vreemde keus.

Joost

Well-known member
We zitten nogal krap in de centrale verdedigers, er zijn er drie geblesseerd. Dus zet Molenaar Verburgh een linie naar achteren en komt Loshaj er in als defensieve middenvelder.
Onbegrijpelijk want zo zet je twee spelers op een plek waar ze niet thuis zijn. Verburgh schutterde thuis tegen NEC ook al opzichtig als centrale verdediger maar doet het als defensieve middenvelder prima.

Jacco

Well-known member
Leek meer op eigen goal Oss. En als het Friday al was dan had hij zelf niet door wat hij deed.

Echte Twente wedstrijd weer. lage amusementswaarde. Enkele hele grote kansen voor de tegenstander. Zal in de tweede helft wel weer sneaky 0-2 worden.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me wel eens af hoe laag we hadden gestaan als we Mous niet hadden

Ik hoorde een stukje op de radio, maar ik denk dat de commentator die Mous wel een stuk of 25 complimenten heeft gegeven in dat stukje.

Bovenaan