Ik hoorde een stukje op de radio, maar ik denk dat de commentator die Mous wel een stuk of 25 complimenten heeft gegeven in dat stukje.
Jammer van deze onverdiende nederlaag. En die keeper wat een kut ventje is dat. Gefeliciteerd Twente supporters met de periode!
Wat een onzin om Drommel nu ineens een 'misselijk ventje' te noemen.
Moest net op twitter nog wel even gniffelen hoe kritische Twente-fans inmiddels een nieuw koosnaampje voor Fred Friday: Fred Offday. mg:
Heel snugger zijn ze daar niet.Moest net op twitter nog wel even gniffelen hoe kritische Twente-fans inmiddels een nieuw koosnaampje voor Fred Friday: Fred Offday. mg:
Wat een onzin om Drommel nu ineens een 'misselijk ventje' te noemen.
Als je ploeg 0-2 maakt mag je toch wel juichen?
Dat je dat net iets uitgebreider doet als je de hele 2e helft van alles naar je hoofd geslingerd hebt gekregen (fysiek in de vorm van bier en verbaal in de vorm van schelden en vuurwerkgeluiden) lijkt mij logisch.
Daar heeft ie het verstandelijk vermogen niet voor.En die Drommel kan natuurlijk ook gewoon net doen alsof hij profvoetballer is, het lekker negeren en zich richten op keepen, waar die zeg maar voor betaald wordt.
OK, we gaan wangedrag van hersenloze pubers dus goed praten. Heel bijzonder.
Wie doet dat dan?OK, we gaan wangedrag van hersenloze pubers dus goed praten. Heel bijzonder.
Pfff, laat maar.