KKD Speelronde 28

ossenaar

Member
Jammer van deze onverdiende nederlaag. En die keeper wat een kut ventje is dat. Gefeliciteerd Twente supporters met de periode!
 

Bernardo

Well-known member
Ik hoorde een stukje op de radio, maar ik denk dat de commentator die Mous wel een stuk of 25 complimenten heeft gegeven in dat stukje.

Klopt, hele seizoen al. Denk de beste keeper die ik hier gezien heb, in al die jaren.
 

almere036

Member
1-1 tegen MVV, vooraf voor getekend, maar een overwinning had er wel ingezeten vandaag. Zonde. Laatste minuut een bal van Balker vanaf 50m op het dak van het doel, had wat geweest.
MVV iig niet uitgelopen op ons.

Jammer van deze onverdiende nederlaag. En die keeper wat een kut ventje is dat. Gefeliciteerd Twente supporters met de periode!

Wat deed ie eigenlijk? Las op twitter dat hij uitdagend juichte nav vuurwerkgeluiden vanaf de Crazyside, maar geen idee wat er van waar is.
Maar dat Drommel een irritant ventje is, wisten we allemaal wel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat een onzin om Drommel nu ineens een 'misselijk ventje' te noemen.
Als je ploeg 0-2 maakt mag je toch wel juichen?
Dat je dat net iets uitgebreider doet als je de hele 2e helft van alles naar je hoofd geslingerd hebt gekregen (fysiek in de vorm van bier en verbaal in de vorm van schelden en vuurwerkgeluiden) lijkt mij logisch.
 

Abubakari

Well-known member
Ze moeten dat kutvolk achter het doel wat zich als een stel aso's gedraagt eens uit de stadions gaan weren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Moest net op twitter nog wel even gniffelen hoe kritische Twente-fans inmiddels een nieuw koosnaampje voor Fred Friday: Fred Offday. :eek:mg:
 

Jacco

Well-known member
Wat een onzin om Drommel nu ineens een 'misselijk ventje' te noemen.
Als je ploeg 0-2 maakt mag je toch wel juichen?
Dat je dat net iets uitgebreider doet als je de hele 2e helft van alles naar je hoofd geslingerd hebt gekregen (fysiek in de vorm van bier en verbaal in de vorm van schelden en vuurwerkgeluiden) lijkt mij logisch.

De supporters van Oss leggen de schuld bij Drommel.

"Het ging eigenlijk alleen maar over de doelman van Twente (Jo?l Drommel, red.). Hij zou obscene gebaren hebben gemaakt en de fans spraken ook van provocatie en intimidatie. Hij zou voor het leven geschorst moeten worden, zeiden ze. Maar dan met iets andere bewoordingen."

Arme supporters daar van Oss dat ze al die provocaties hebben moeten doorstaan. Je bent een opgeschoten tiener, je hebt de pech dat je in Oss woont en dan moet je ook nog eens de vernederingen van een Twente-keeper ondergaan. Onder die omstandigheden mag je iemand natuurlijk nooit iets kwalijks nemen.
 

ALenstra

Well-known member
En die supporters deden natuurlijk niks tegen Drommel. Die Drommel begon vast zomaar te provoceren.
 

Eef de Kip

Well-known member
En die Drommel kan natuurlijk ook gewoon net doen alsof hij profvoetballer is, het lekker negeren en zich richten op keepen, waar die zeg maar voor betaald wordt.
 
Bovenaan