Die zenden zo goed als niets uit van de KKD.ESPN.
Die zenden zo goed als niets uit van de KKD.ESPN.
Die zenden zo goed als niets uit van de KKD.
Dat zijn dan ook nationale feestdagen. Carnaval is dat niet. Ik vind het gewoon arrogant om te verwachten dat het grootste gedeelte van Nederland zich maar moet aanpassen aan een lokaal feest. De KNVB houd er al rekening mee door geen wedstrijden in de regio's te houden waar carnaval wordt gevierd. Dat is voldoende. Dat mensen dan 1 uitwedstrijd moeten overslaan als ze carnaval belangrijker vinden is hun eigen keus.Zolang je Carnaval blijft benoemen tot verkleedpartijtje of zuipfestijn misken je de sociale impact die het heeft.
Uiteindelijk speel je ook betaald voetbal voor supporters.
Er wordt toch ook niet gespeeld met Koningsdag of Kerstmis?
Eigenlijk teveel. Om maar het schakelprogramma uit te kunnen zenden. Ik heb zoiets geef die tijden vrij bij de clubs.Desondanks beïnvloeden ze wel het speelschema.
Dat zijn dan ook nationale feestdagen. Carnaval is dat niet. Ik vind het gewoon arrogant om te verwachten dat het grootste gedeelte van Nederland zich maar moet aanpassen aan een lokaal feest. De KNVB houd er al rekening mee door geen wedstrijden in de regio's te houden waar carnaval wordt gevierd. Dat is voldoende. Dat mensen dan 1 uitwedstrijd moeten overslaan als ze carnaval belangrijker vinden is hun eigen keus.
Daar kun je eventueel ook een beloftenploeg voor slachtofferen. Die hebben over het algemeen amper belangstelling.Ik vind Jef zijn tussenoplossing geen gek idee. Alleen zal je niet ieder jaar een even carnaval aantal hebben.
Dat zijn dan ook nationale feestdagen. Carnaval is dat niet. Ik vind het gewoon arrogant om te verwachten dat het grootste gedeelte van Nederland zich maar moet aanpassen aan een lokaal feest. De KNVB houd er al rekening mee door geen wedstrijden in de regio's te houden waar carnaval wordt gevierd. Dat is voldoende. Dat mensen dan 1 uitwedstrijd moeten overslaan als ze carnaval belangrijker vinden is hun eigen keus.
Maar dan zijn er geen grote evenementen of gaat iedereen bij familie op bezoek.Dat is een onzinargument want Pinksteren en Hemelvaart zijn ook Nationale feestdagen.