KKD Speelronde 25

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 17 februari
Jong AZ-FC Den Bosch
TOP Oss-FC Eindhoven
Telstar-Jong PSV
Heracles-Willem II
FC Dordrecht-VVV
Almere City-Helmond Sport
ADO Den Haag-PEC Zwolle

Zondag 19 februari
De Graafschap-Roda JC

Maandag 20 februari
Jong FC Utrecht-NAC
Jong Ajax-MVV
 

De Groene Scout

Well-known member
ADO wil nog een periode pakken. Voor de 3e zijn ze nog serieus in de race. Moeten ze vanavond wel van PEC winnen. Denk dat dat zo maar zou kunnen.
 

Mommiej

Well-known member
Dat kan zeker. Hoe dit PEC nog zo weinig tegengoals heeft is echt wonder. Ook vandaag had ADO er met gemak bij rust al 5 kunnen hebben qua grote kansen. Ik zeg het al paar weken, dit PEC kan in deze serie van 5 wedstrijden echt makkelijk punt of 10 verspelen
 

Mommiej

Well-known member
En PEC dus hele pot nog geen 3x tussen palen geschoten. Vanavond wordt duidelijk waarom ik me al grote delen van seizoen erger aan PEC.
 

gevegt

Well-known member
Voetballend was PEC beter met een paar heel goede aanvallen.
Het enige wat er vanavond aan ontbrak was de afmaker.
 

Joost

Well-known member
Voetballen met carnaval, dat moeten we eigenlijk niet doen.

Roda geeft alvast het goede voorbeeld.
 

Joost

Well-known member
Voetbal stil leggen vanwege een lokaal feestje moeten we vooral niet doen. Het grootste gedeelte van Nederland doet niet aan carnaval.
Ik begrijp dat wanneer het buiten de Randstad is alles direct heel klein lijkt, maar lokaal feestje is in geen geval een correcte weergave van de mate waarin Carnaval invloed heeft op het sociale leven.

Op dit moment komen 9 clubs uit de Eerste Divisie uit het zuiden. Misschien moeten we daar eens beginnen met het verplaatsen van deze speelronde naar een maandag in september of april.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik begrijp dat wanneer het buiten de Randstad is alles direct heel klein lijkt, maar lokaal feestje is in geen geval een correcte weergave van de mate waarin Carnaval invloed heeft op het sociale leven.

Op dit moment komen 9 clubs uit de Eerste Divisie uit het zuiden. Misschien moeten we daar eens beginnen met het verplaatsen van deze speelronde naar een maandag in september of april.
Er wordt toch al rekening mee gehouden door geen wedstrijden te plannen in Brabant en Limburg in dat weekend. Dat is toch prima. Je moet niet andere clubs gaan opzadelen met een extra ronde op maandag alleen maar omdat sommige mensen liever een verkleedpartijtje houden dan hun club volgen naar een uitwedstrijd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kom op zeg. Het zijn toch profvoetballers. Moeten die echt vrij krijgen om te carnavallen.
Het gaat om de fans.

Normaal zuipen ze met een voetbalshirt aan, nu zuipen met een ander pakje en dan moet het voetbal verschoven worden :rolleyes:
 

Joost

Well-known member
Er wordt toch al rekening mee gehouden door geen wedstrijden te plannen in Brabant en Limburg in dat weekend. Dat is toch prima. Je moet niet andere clubs gaan opzadelen met een extra ronde op maandag alleen maar omdat sommige mensen liever een verkleedpartijtje houden dan hun club volgen naar een uitwedstrijd.

Zolang je Carnaval blijft benoemen tot verkleedpartijtje of zuipfestijn misken je de sociale impact die het heeft.

Uiteindelijk speel je ook betaald voetbal voor supporters.

Er wordt toch ook niet gespeeld met Koningsdag of Kerstmis?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Feit is dat heel veel mensen niet voor de mooie wagens naar een optocht gaan.
 

Jef400

Well-known member
Ik heb wel een mooie tussenoplossing. We plannen carnavalsploegen in de carnavalsspeelronde zoveel mogelijk tegen elkaar en stellen die speelronde uit tot de midweek na carnaval. net zoals we bij de grote ploegen bij interlandperiodes doen. Iedereen weer blij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan