KKD Speelronde 2

Joost

Well-known member
Vorige week de koploper, vandaag tegen de nummer 2. Lekker bezig KNVB.

En ik had er al geen zin in.

Enfin, speelronde 2.

zwammy

Well-known member
Jep, je moet gewoon als club eisen dat je thuis op vrijdag speelt tegen ze, uit beslissen ze zelf maar

Joost

Well-known member
We hebben geen Ould-Chikh en Ouaissa meer en zijn direct zoveel creativiteit kwijtgeraakt, onbeschrijfelijk. Niemand is in staat het spel te versnellen, te verleggen naar de andere kant of een steekpass te geven.

Abubakari

Well-known member
Moord en brand schreeuwen over competitievervalsing, maar 8 van de 11 die maandag speelden deden nu ook mee.
Alleen een andere keeper en 2 andere aanvallers.

Bernardo

Well-known member
Word gewoon tijd voor vaste selecties, dit is niet meer uit te leggen. Maar de clubs hebben niks te vertellen.

Batigoal

Well-known member
Word gewoon tijd voor vaste selecties, dit is niet meer uit te leggen. Maar de clubs hebben niks te vertellen.
Als de KNVB dat had overwogen, dan was dat jaren geleden al ingevoerd. De topclubs met hun Jong-ploegen in de KKD willen dat uiteraard liever niet en blijkbaar vindt de KNVB het prima zo.

Abubakari

Well-known member
Maar dat maakt kwalitatief natuurlijk wel verschil.
Die drie maken echt niet in hun eentje het verschil tussen 6-1 en 0-6. Dit is gewoon grotendeels de wisselvalligheid van jonge spelers.

Neemt niet weg dat er soms sprake is van competitievervalsing, maar hier is dat niet zo extreem als het lijkt. Met een compleet zelfde middenveld en defensie vraag ik me zelfs af of er hier wel sprake van competitievervalsing is.

Bovenaan