@Bernardo @Abubakari Hoe was het verder buiten de wedstrijd?
Prachtig stadion, heel dicht op het veld.@Bernardo @Abubakari Hoe was het verder buiten de wedstrijd?
Op hoofdtribune mochten nog niet meer kaarten verkocht worden, hebben ze bewust 1000 stoelen leeg gelaten omdat in het hoofdgebouw nog helemaal niks af is.Prachtig stadion, heel dicht op het veld.
Ik zat dan ook op rij 1, maar dichter op het veld kan niet qua reglementen van de knvb.
Logistiek een drama met enorme rijen omdat iedereen langs 5 scanapparaten moest wat enorme rijen opleverde. Ik was er om11.30, ik zat om 12.05 op mijn plek en toen stond achter mij nog een immense rij.
Maar het ergste is de overkant, sponsorplekken en een halflege tribune in je uitverkochte stadion. Is bij Groningen ook altijd zo, superjammer want zo heb je zelden of nooit de feel van een volledig uitverkocht stadion. Snap ook nooit details die sponsoren zelf niet gaan ze de kaarten niet weggeven aan hun personeel zodat je wel een vol stadion krijgt.
Maar verder een heel mooi stadion.
Daar waren wel meer dan 1000 lege plekken volgens mij.Op hoofdtribune mochten nog niet meer kaarten verkocht worden, hebben ze bewust 1000 stoelen leeg gelaten omdat in het hoofdgebouw nog helemaal niks af is.