gevegt
Well-known member
Misschien Groningen maar inruilen voor jong Feyenoord.Sjongejongejonge, achter bij Jong Utrecht...
Misschien Groningen maar inruilen voor jong Feyenoord.Sjongejongejonge, achter bij Jong Utrecht...
Geen enkele bekende naam bij jong Utrecht vanavond (Raatsie uitgezonderd maar die ken ik alleen uit de Ajax jeugd en niet als eredivisie speler), waarom zou Groningen dit op vrijdag wel hebben gewonnen?Precies. Speel je deze pot op vrijdagavond dan is het een ander verhaal.
Ik weet niet op Groningen dit op vrijdag wel had gewonnen maar het is het hele gevoel dat er rond zo'n wedstrijd heerst.Geen enkele bekende naam bij jong Utrecht vanavond (Raatsie uitgezonderd maar die ken ik alleen uit de Ajax jeugd en niet als eredivisie speler), waarom zou Groningen dit op vrijdag wel hebben gewonnen?
Komend seizoen ...Misschien Groningen maar inruilen voor Feyenoord.
Zo vreemd is dat niet. Sommige veranderingen zijn verbeteringen (weekendvoetbal), sommige zijn (enorme) verslechteringen (beloftenteams in de pyramide). En daarnaast, ook als beloftenteams blijven kan je het nog altijd hebben over wat de regels moeten zijn om het zo eerlijk mogelijk te maken, die meningen kunnen verschillen zelfs onder voorstanders onderling. Net zoals er ongetwijfeld meer dan genoeg voorstanders van weekendvoetbal zijn die nog steeds ruimte voor verbetering in het weekendvoetbal/de pyramide zien.Op zich wel humor. De mond vol hebben over iemand die blijft vasthouden aan ouderwetse ideeën (za-zo-voetbal), maar zelf je druk blijven maken over iets wat inmiddels alweer tien jaar vast onderdeel is van de voetbalpiramide (Jong-teams).
Dat vaste onderdeel mag anders direct verdwijnen. Het blijkt nog steeds dat het effect afwezig is.Op zich wel humor. De mond vol hebben over iemand die blijft vasthouden aan ouderwetse ideeën (za-zo-voetbal), maar zelf je druk blijven maken over iets wat inmiddels alweer tien jaar vast onderdeel is van de voetbalpiramide (Jong-teams).