KKD Speelronde 2

Abubakari

Well-known member
Precies. Speel je deze pot op vrijdagavond dan is het een ander verhaal.
Geen enkele bekende naam bij jong Utrecht vanavond (Raatsie uitgezonderd maar die ken ik alleen uit de Ajax jeugd en niet als eredivisie speler), waarom zou Groningen dit op vrijdag wel hebben gewonnen?
 

Joost

Well-known member
Geen enkele bekende naam bij jong Utrecht vanavond (Raatsie uitgezonderd maar die ken ik alleen uit de Ajax jeugd en niet als eredivisie speler), waarom zou Groningen dit op vrijdag wel hebben gewonnen?
Ik weet niet op Groningen dit op vrijdag wel had gewonnen maar het is het hele gevoel dat er rond zo'n wedstrijd heerst.

Dit duel hoort bij een speelronde die voor de rest van het land allang is afgesloten op zondagavond. Het mag geen excuus zijn voor een topsporter maar het heeft wel invloed. De samenleving is alweer aan een nieuwe week begonnen en jij moet in een troosteloze ambiance voetballen tegen de reserves van een club waarvan je eigenlijk de gelijke zou moeten zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Ah, zo bedoel je.

Je hoort als duurbetaalde prof gewoon te presteren, zeker nu voetbal op maandag al jaren gewoon is. Vnd ik. Al dat gelul van niet kunnen motiveren op een maandagavond, hou op zeg, met je vette salaris.
 

bqandy

Well-known member
Traag, slordig, geen creativiteit, geen risico's, balletje maar rondspelen....... Het had de mannen tegen de jochies moeten zijn. Ook dat ontbrak.
Er staan ook nog eens 400 supporters de hele wedstrijd FCG toe te zingen en ook dat was blijkbaar geen motivatie om er wat van te maken.
Treurnis.
 

ALenstra

Well-known member
Als gedegradeerde club van Jong FC Utrecht verliezen. Dieper kun je niet zinken. FC Groningen zou dit eenvoudig moeten kunnen winnen.
 

erka

Well-known member
Het was weer het niveau en de fouten van vorig seizoen, met bijbehorende schijtmentaliteit. Plus aantal spelers die wederom niet thuisgeven en die je eigenlijk eruit zou moeten mieteren. Maar dat durft/wil men niet.
 

zwammy

Well-known member
We hebben volgens mij nog nooit uit van jong Utrecht gewonnen dus mocht je de komende jaren nog blijven hangen bereid je maar alvast voor
 

Batigoal

Well-known member
Op zich wel humor. De mond vol hebben over iemand die blijft vasthouden aan ouderwetse ideeën (za-zo-voetbal), maar zelf je druk blijven maken over iets wat inmiddels alweer tien jaar vast onderdeel is van de voetbalpiramide (Jong-teams).
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Op zich wel humor. De mond vol hebben over iemand die blijft vasthouden aan ouderwetse ideeën (za-zo-voetbal), maar zelf je druk blijven maken over iets wat inmiddels alweer tien jaar vast onderdeel is van de voetbalpiramide (Jong-teams).
Zo vreemd is dat niet. Sommige veranderingen zijn verbeteringen (weekendvoetbal), sommige zijn (enorme) verslechteringen (beloftenteams in de pyramide). En daarnaast, ook als beloftenteams blijven kan je het nog altijd hebben over wat de regels moeten zijn om het zo eerlijk mogelijk te maken, die meningen kunnen verschillen zelfs onder voorstanders onderling. Net zoals er ongetwijfeld meer dan genoeg voorstanders van weekendvoetbal zijn die nog steeds ruimte voor verbetering in het weekendvoetbal/de pyramide zien.
 

Joost

Well-known member
Op zich wel humor. De mond vol hebben over iemand die blijft vasthouden aan ouderwetse ideeën (za-zo-voetbal), maar zelf je druk blijven maken over iets wat inmiddels alweer tien jaar vast onderdeel is van de voetbalpiramide (Jong-teams).
Dat vaste onderdeel mag anders direct verdwijnen. Het blijkt nog steeds dat het effect afwezig is.
 
Bovenaan