KKD: Speelronde 2

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Excelsior is aanvallend weer sterk, maar verdedigend dramatisch. Niks veranderd vergeleken met vorig seizoen dus. Nu 3-3 na 25 minuten...
 

JMD

Well-known member
Het was 50 minuten rustig, maar dan ineens 3 goals in 2 minuten... 4-6...
 

Joost

Well-known member

Lijkt me niet zo moeilijk om die gasten nu te pakken te krijgen.
Ik ken iemand die er bij was en die was zeer verbaasd over het verzoek via de speaker. Ook op TV schijnt niets te hore geweest te zijn. Dan zou ik dus denk aan een enkeling. Hoe kan die betreffende persoon dan niet ter plekke opgepakt zijn?
 

Joost

Well-known member
De wedstrijd van Jong AZ zijn voorlopig zonder publiek omdat de club het elftal weggestopt heeft op een veldje op het trainingscomplex waar geen mens verder mag komen door de maatregelen.

Heel leuk dus die beloftentelftallen maar kunnen we daar niet gauw mee stoppen als ze zulke fratsen blijven uithalen.
 

Bernardo

Well-known member
De wedstrijd van Jong AZ zijn voorlopig zonder publiek omdat de club het elftal weggestopt heeft op een veldje op het trainingscomplex waar geen mens verder mag komen door de maatregelen.

Heel leuk dus die beloftentelftallen maar kunnen we daar niet gauw mee stoppen als ze zulke fratsen blijven uithalen.
Ach of er nou niemand is daar of 50 man.
 

SanMark.

Well-known member
De wedstrijd van Jong AZ zijn voorlopig zonder publiek omdat de club het elftal weggestopt heeft op een veldje op het trainingscomplex waar geen mens verder mag komen door de maatregelen.

Heel leuk dus die beloftentelftallen maar kunnen we daar niet gauw mee stoppen als ze zulke fratsen blijven uithalen.
Ah je hebt weer een nieuwe stok gevonden om mee te slaan.
 
Bovenaan