KKD: Speelronde 2

Joost

Well-known member
En gelijk door naar de volgende speelronde;

Zaterdag;
16:30 FC Eindhoven v Telstar
18:45 MVV v Cambuur
21:00 Roda JC v TOP Oss

Zondag
12:30 Excelsior v Almere City
16:45 Den Bosch v Dordrecht
20:00 Helmond Sport v NAC

Een halve speelronde want de beloftenteams willen niet in actie komen tijdens de interlandweekends. Dat geldt ook voor NEC en Volendam die een vrij weekend hebben. Al vraag ik me af of dat voor Volendam vrijwillig is, zo heel veel last van Internationals zullen zij niet hebben.
 

Forza AZ

Well-known member
Een halve speelronde want de beloftenteams willen niet in actie komen tijdens de interlandweekends. Dat geldt ook voor NEC en Volendam die een vrij weekend hebben. Al vraag ik me af of dat voor Volendam vrijwillig is, zo heel veel last van Internationals zullen zij niet hebben.
Ook in de overige 3 interland weekenden later dit seizoen speelt Volendam niet. Lijkt er dus toch op dat Volendam daar zelf om gevraagd heeft, want anders hadden ze naast de andere 5 teams wel steeds een andere club in zo'n weekend vrij gegeven.
 

Joost

Well-known member

De Groene Scout

Well-known member
“Het lied zorgt voor een extra sfeerelement én waarborgt de herkenbaarheid van de Keuken Kampioen Divisie. Het lied is een waardevolle toevoeging en weer een bijzonder element van onze competitie.”

Waarvan akte.
 

ALenstra

Well-known member
Het zijn de clubs die het meeste aantal seizoenen achter elkaar aktief zijn op het tweede niveau. Eindhoven sinds 1977 en Telstar een jaar later.
 

Joost

Well-known member
Hoe zeer Roda toch haar best heeft gedaan, op de grote tribunes vervagen die regels toch vrij vlot.
 

Bernardo

Well-known member
Genot!

Ook nog een speler uit de jeugd van Cambuur zijn debuut gemaakt vanavond. Eindelijk weer eens.
 
Bovenaan