KKD Speelronde 15

Bernardo

Well-known member
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar een paar wedstrijden aankomend weekend vanwege interland weekend.

Zaterdag:

Telstar - Den Bosch 18:45
VVV - Willem II 21:00

Zondag

Cambuur - Roda JC 14:30
MVV - NAC 16:45

Maandag 27 november 20:00

Graafschap - Dordrecht
JongAZ - Groningen
Jong Ajax - Helmond Sport
Emmen - Jong PSV
ADO - Jong Utrecht
Eindhoven - TOP
 

Maasveld

Well-known member
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar een paar wedstrijden aankomend weekend vanwege interland weekend.

Zaterdag:

Telstar - Den Bosch 18:45
VVV - Willem II 21:00

Zondag

Cambuur - Roda JC 14:30
MVV - NAC 16:45

Maandag 27 november 20:00

Graafschap - Dordrecht
JongAZ - Groningen
Jong Ajax - Helmond Sport
Emmen - Jong PSV
ADO - Jong Utrecht
Eindhoven - TOP
De eerste twee wedstrijden zijn op vrijdag.
 

Fregge

Well-known member
En iets later wordt de scheids voor hoerenjong uitgemaakt en we voetballen gewoon door haha
 

Joost

Well-known member
Roda was de eerste vijf minuten aan het aanmodderen met het kunstgras. Had 2-0 achter kunnen staan maar het bleef bij 1-0. Na 11 minuten de gelijkmaker en daarna had Roda echt vaker moeten scoren.
 

Bernardo

Well-known member
Roda was de eerste vijf minuten aan het aanmodderen met het kunstgras. Had 2-0 achter kunnen staan maar het bleef bij 1-0. Na 11 minuten de gelijkmaker en daarna had Roda echt vaker moeten scoren.
Vergeet te vermelden, onterechte penalty.

Gelijkspel vond ik over hele wedstrijd wel verdiend, na rust, waarin Cambuur iets vaker de bal had, was het erg matig van beide kanten.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Vergeet te vermelden, onterechte penalty.

Gelijkspel vond ik over hele wedstrijd wel verdiend, na rust, waarin Cambuur iets vaker de bal had, was het erg matig van beide kanten.
Onterechte penalty?? Dat zag ik vanaf mijn plek toch anders.

Na de rust was het een status quo.
 

erka

Well-known member
Hij krijgt direct een heel klein duwtje maar dat mag geen naam hebben. En iets verder valt ie zelf. Dikke schwalbe.
 

Abubakari

Well-known member
Vergeet te vermelden, onterechte penalty
En ook nog een idioot met een megafoon in het uitvak. En ook nog een trommel en liedjes uit het FC Twente songbook gekopieerd. Kortom ik zat vlakbij het uitvak.

Dacht in de beginfase ‘nultsje of vijf’ maar daarna had Roda een fase waarin ze best aardig speelden. Cambuur kreeg in de laatste fase voor rust weer wat controle en na rust was het bij wijlen een tikkie saai. En we kunnen constateren dat Thomas Poll zijn kans niet echt heeft gegrepen.
En dat we het regelmatige geklaag van Joost over de arbitrage die altijd tegen Roda JC is met een aardig korreltje zout kunnen nemen. Was dus geen penalty, hoorde ik in het stadion ook al. Maar dat zijn mensen die net zo objectief zijn als Joost. Maar nu klopte het dus wel.

Anyway, ongeveer 20 a 25 minuten gezien waarom Roda de eerste periode heeft, toen speelden ze echt goed en had Cambuur het moeilijk.
Had er gezien de vorm van beide ploegen wat meer van verwacht.

Ook leuk, de hoolies die tegen stadionverboden zijn staken fakkels aan, hoop zwarte rook, maar de wind stond zo dat het in hun eigen vak bleef hangen.😀
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie dat Joost ook in het stadion zat vanmiddag, had je die megafoon ook wel even af kunnen pakken. En de trommel.
 
Bovenaan