KKD Speelronde 15

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet voor het eerst dat het bij FC Den Bosch gebeurd.

Edit: En we gaan weer verder.

Volgens een officieel statement van Den Bosch waren het kraaiengeluiden. Ze hebben het verder niet over de hitlergroet en de liedjes over zwarte piet. Echt een schandalige reactie.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens een officieel statement van Den Bosch waren het kraaiengeluiden. Ze hebben het verder niet over de hitlergroet en de liedjes over zwarte piet. Echt een schandalige reactie.
Kraaiengeluiden.... Ze twijfelden zeker tussen uilen en kraaien.:werder:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kraaiengeluiden.... Ze twijfelden zeker tussen uilen en kraaien.:werder:

Ik vind het echt ongelooflijk zoiets. We kijken met z'n allen terecht zeer afkeurend naar Itali? hoe daar stelselmatig racisme wordt ontkend. Maar dan moeten we ook zo stoer zijn om massaal te veroordelen wat er in Den Bosch gebeurd is en hoe de club het wangedrag van de eigen aanhang zeer bewust goedpraat na de wedstrijd.

EJlTAeOWsAA37cG


Dit soort achterlijken moet je niet verdedigen. Die moet je kei en keihard veroordelen! :werder:
 

SanMark.

Well-known member
Club en KNVB moeten dit toch gelijk veroordelen en de KNVB moet gewoon met keiharde straffen komen.
 

ALenstra

Well-known member
Mee eens. Helaas gebeurt dit bij meer clubs. En als beleidsbepaler wil je niet zo'n groep laagschedelen voor je deur hebben thuis.
 

gevegt

Well-known member
Mee eens. Helaas gebeurt dit bij meer clubs. En als beleidsbepaler wil je niet zo'n groep laagschedelen voor je deur hebben thuis.

Wat ik echt niet begrijp is dat je ergens gaat werken en de leiding hebt, je weet dat er een stelletje randdebielen denken dat ze het voor het zeggen hebben en je er door laat leiden.
Doe er wat aan en anders verlaat het toneel.
 

SanMark.

Well-known member
Wat ik echt niet begrijp is dat je ergens gaat werken en de leiding hebt, je weet dat er een stelletje randdebielen denken dat ze het voor het zeggen hebben en je er door laat leiden.
Doe er wat aan en anders verlaat het toneel.

Laat het gewoon de KNVB oplossen.
 
Bovenaan