KKD Speelronde 12

Joost

Well-known member
We zijn al bijna klaar want vanavond waren er 8 duels;

ADO v VVV 2-2
FC Dordrecht v FC Den Bosch 5-1
De Graafschap v FC Eindhoven 2-1
Emmen v Jong AZ 2-1
NAC v Helmond Sport 1-1
Roda v Jong Ajax 2-1
Telstar v TOP 1-0
Willem II v Jong PSV 3-0

Zondag;
Cambuur v Groningen

Maandag
Jong Utrecht v MVV

Late goals voor VVV, Emmen, en Telstar. Telstar speelde al na 5 minuten met 10 man.

Roda probeerde op minder dan halve kracht van Jong Ajax te winnen. De voorsprong kwam er maar toen lieten ze Ajax voetballen en dat leverde zowaar de 1-1 op. Na 55 minuten begon Roda met volledige inzet te spelen en daarna werden de kansen aaneengeregen maar Setford excelleerde in doel. De meer dan verdiende zege kwam er uiteindelijk wel.
 

Joost

Well-known member
Ik ga er niet vanuit dat we 20e eindigen dus de nacompetitie is wel zeker. Maar verder zie ik iedereen als lastige tegenstander en concurrent.
 

JMD

Well-known member
Ik ga er niet vanuit dat we 20e eindigen dus de nacompetitie is wel zeker. Maar verder zie ik iedereen als lastige tegenstander en concurrent.
Huh? Als jullie twintigste eindigen mogen jullie geen nacompetitie spelen?
 

Abubakari

Well-known member
Werd ook wel weer eens tijd na 1 punt uit de laatste 5. Eerste 65 minuten gezien, na rust leek het er meer op dat Groningen hem zou gaan winnen in die 20 minuten tweede helft die ik zag. Maar lekker dat ie toch de goeie kant opvalt, zeker tegen Groningen, extra lekker.

Voor Groningen ook nog een pittig programma met Dordrecht, Roda en Eindhoven voor de boeg. Nog een jaar kkd is financieel debacle voor Groningen, benieuwd hoe dat volgend seizoen moet. Kon wel eens een langdurig verblijf in de kkd worden.
 

erka

Well-known member
Ach, irritatie maakt bij mij nu plaats voor cynisme, sarcasme en onverschilligheid. Eerst maar eens alle ellende eruit snijden. Dus weg halve spelersgroep, weg kleuterhoofdscouting, weg boekhouder Gudde en weg zoutzak langs de kant. En dan maar eens kijken hoe we de weg omhoog vinden.

Maar dit is een doodlopende weg en het wordt echt niet snel beter.
 
Bovenaan