De Groene Scout
Well-known member
Denk dat het klopt in de KKD slechts 2 voetballende ploegen; Cambuur en Helmond Sport.
Bedankt voor deze wijze les!Denk dat het klopt in de KKD slechts 2 voetballende ploegen; Cambuur en Helmond Sport.
Alle ploegen uit Brabant.Tegen wie?
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Brabant staat bekent om nergens een lijn in te hebben.Alle ploegen uit Brabant.
Behalve bij corona.Dat lijkt me niet meer dan logisch. Brabant staat bekent om nergens een lijn in te hebben.
Klopt. Maar daar zie je op het veld niets van.Behalve bij corona.
Nee, vooral bij NAC niet.Klopt. Maar daar zie je op het veld niets van.
Dat klinkt aardig negatief naar NAC toe. Vooral als er maar twee clubs met een lijn in hun spel.Nee, vooral bij NAC niet.
NAC twee keer live gezien, tegen ons met b-team dramatisch. Tegen de Graafschap op volle sterkte dramatisch. Mogen blij zijn als ze bij de eerste 5 eindigen.Dat klinkt aardig negatief naar NAC toe. Vooral als er maar twee clubs met een lijn in hun spel.
Haha, volle sterkte.NAC twee keer live gezien, tegen ons met b-team dramatisch. Tegen de Graafschap op volle sterkte dramatisch. Mogen blij zijn als ze bij de eerste 5 eindigen.
Sowieso. WZCWZDB.Dan blijft Helmond Sport over. Gezien de geleerde lijnen lijkt me dat ook geen serieuze tegenstander.
Kortom, Cambuur is de BESTE en wordt fluitend kampioen.
Een normale bet dus?Oh, ik had dus gisteren een dubbele bet gezet omdat ik dit zag aankomen. 1 dat Helmond met minimaal 1 doelpunt verschil zou winnen een aangezien ik dacht dat het 2 0 zou worden ook even de correct score gepakt. Dan was die goal van omarsson wel erg zuur 😢😢