KKD Speelronde 12

Wint wint de topper?

  • SC Cambuur

    Stemmen: 3 75,0%
  • Almere City FC

    Stemmen: 1 25,0%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Bernardo

Well-known member
Dat klinkt aardig negatief naar NAC toe. Vooral als er maar twee clubs met een lijn in hun spel.
NAC twee keer live gezien, tegen ons met b-team dramatisch. Tegen de Graafschap op volle sterkte dramatisch. Mogen blij zijn als ze bij de eerste 5 eindigen.
 

gevegt

Well-known member
Dan blijft Helmond Sport over. Gezien de geleerde lijnen lijkt me dat ook geen serieuze tegenstander.
Kortom, Cambuur is de BESTE en wordt fluitend kampioen.
 

Bonehead

Well-known member
Ik vind met name Volendam erg leuk voetballen de laatste wedstrijden wat ik er van gezien heb. Zoals de stand na een kwart van de wedstrijden al verraad: Het zou nog wel eens een spannend seizoen kunnen worden.
 

zwammy

Well-known member
Oh, ik had dus gisteren een dubbele bet gezet omdat ik dit zag aankomen. 1 dat Helmond met minimaal 1 doelpunt verschil zou winnen een aangezien ik dacht dat het 2 0 zou worden ook even de correct score gepakt. Dan was die goal van omarsson wel erg zuur 😢😢
 

Maasveld

Well-known member
Oh, ik had dus gisteren een dubbele bet gezet omdat ik dit zag aankomen. 1 dat Helmond met minimaal 1 doelpunt verschil zou winnen een aangezien ik dacht dat het 2 0 zou worden ook even de correct score gepakt. Dan was die goal van omarsson wel erg zuur 😢😢
Een normale bet dus?
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht - De Graafschap is zojuist begonnen, onder toeziend oog van 500 knuffelschapen.

Emx-sFuWEAI7ICz
 
Bovenaan