KKD Speelronde 11

ALenstra

Well-known member
Wat is er met Jong Ajax aan de hand? Bungelen ergens onderin, normaal gesproken staan ze toch altijd in linkerrijtje?
 

zwammy

Well-known member
Het lijkt ondanks het paniek creëren van de media ook steeds drukker te worden in de stadions. Lange zijde bij dordt zag er ook al vol uit. Verder eindhoven redelijk volle bak en bij de andere clubs lijkt het ook meer te leven. Kan ook wel zijn omdat oss en telstar uit speelden.
 

Abubakari

Well-known member
Cambuur ook gewoon elke thuiswedstrijd uitverkocht. Volgende week tegen Groningen ook al uitverkocht. Nu is het ook niet bepaald saai bij Cambuur dit seizoen, maar toch,staan wel elfde ofzo.
 

zwammy

Well-known member
Ja en hadden ook nog best wat volk mee naar Emmen. Natuurlijk zitten er een paar grote clubs in de kkd maar het laat wel een ander beeld zien dan de media schetsen met onveiligheid enz.
 

Batigoal

Well-known member
Wat is er met Jong Ajax aan de hand? Bungelen ergens onderin, normaal gesproken staan ze toch altijd in linkerrijtje?
Een doorgaans nóg jonger team dan anders en de gebruikelijke wisselende samenstellingen. Zolang ik mij kan herinneren draait Jong Ajax slecht voor de winterstop en dan 2e helft van het seizoen beter, omdat er dan meer vastigheid en duidelijkheid voor het team heerst. Behalve dat ene jaar dat ze kampioen werden, maar dat was niet toevallig ook een vrij ervaren en 'oud' team volgens mij. En wie weet speelt de chaos binnen de club ook nog wel een rol.
 

Joost

Well-known member
Zonde en ook onnodig. Ploegen deden weinig voor elkaar onder maar bij Willem II vliegt er een bal binnen terwijl bij Roda alles verkeerd valt.
 

Batigoal

Well-known member
Willem II is ook wel lekker bezig onder Peter Maes. Dat was in België altijd wel een aardige trainer en nu heeft hij het in korte tijd bij Willem II ook goed op de rails.
 
Bovenaan