KKD Speelronde 11

Maasveld

Well-known member
Vrijdag 20 oktober:
20.00 uur: Jong AZ - TOP Oss
20.00 uur: FC Den Bosch - VVV-Venlo
20.00 uur: FC Dordrecht - Jong Ajax
20.00 uur: De Graafschap - FC Groningen
20.00 uur: MVV - SC Cambuur
20.00 uur: Jong FC Utrecht - Jong PSV
20.00 uur: FC Eindhoven - Helmond Sport
20.00 uur: NAC Breda - Telstar
20.00 uur: FC Emmen - ADO Den Haag

Zaterdag 21 oktober:
20.00 uur: Roda JC - Willem II

Jong AZ moet het zonder Allouch doen, hij is om disciplinaire reden geschorst...
 

Joost

Well-known member
ESPN laat nu eerst twee momenten van Den Bosch en dan twee van Helmond Sport zien. Alle vier ruim vijf minuten nadat ze gebeurden.
 

Joost

Well-known member
En terwijl ze bij MVV al in de 67e minuut zijn een fragment uit de 56e minuut…

Daarna een moment van NAC ook weer 11 minuten later.
 

Miramar

Well-known member
Inderdaad waardeloze schakelprogramma. Is al weken aan de gang. Sommige goals in de laatste minuut zien we nooit.
 

Joost

Well-known member
En we schakelen naar een live moment uit Doetinchem waar niets gebeurt terwijl er in de tussentijd drie goals gevallen zijn op andere velden in de laatste 6 minuten.
 

Miramar

Well-known member
De commentatoren doen nu quasi lollig door doelpunten te voorspellen waarvan ze weten dat die allang gevallen zijn.
 

erka

Well-known member
Volgende week de 2 dolende clubs uit het Noorden tegen elkaar

Ach, ik heb het na vorige week voorlopig opgegeven. Eerst maar eens de halve spelersgroep vervangen, trainer weg, Gudde weg en dan maar eens opnieuw beginnen. Dit wordt nooit wat.
 

zwammy

Well-known member
Dat Eindhoven leeft echt. Hoorde vandaag de geluiden uit het stadion toen ik in m'n tuin stond. Dat gebeurt niet vaak.
 

Batigoal

Well-known member
FC Eindhoven is al jaren een leuk ploegje. Komt wel ieder jaar net te kort om te promoveren, maar dat zou weleens leuk zijn als het ze lukt.

Leuk dat Dordt het goed doet! Er zit ook wat meer voetbal in de ploeg heb ik het idee. Heb een paar oud-collega's die seizoenkaarthouder zijn, die waren altijd lekker cynisch over hun club, maar hebben dit seizoen zowaar weer eens wat leuks om naar te kijken.
 
Bovenaan