Ik bedoel 3-0.Mommiej zal wel op weg naar huis zijn. Ongetwijfeld tot zijn grote frustratie staat Zwolle met 2-0 voor tegen de koploper.
ADO ook op voorsprong in Breda, door twee kopgoals van Verheydt.
Tenslotte bij Ajax normaal om vuurwerk op veld te gooien. Dit is gewoon weer reden om net als vorige week in Tilburg het uitvak leeg te ruimen voor er verder gegaan wordtMisschien kunnen die kneuzen van PEC ter provocatie nog een keer een spandoek van de tegenstander jatten.
Zou jou toch moeten aanspreken, jij blijft ook als echte successupporter weg.Tenslotte bij Ajax normaal om vuurwerk op veld te gooien. Dit is gewoon weer reden om net als vorige week in Tilburg het uitvak leeg te ruimen voor er verder gegaan wordt
Misschien is het beter als Pol van Boekel gewoon nooit meer een wedstrijd van Roda fluit.Polletje van Boekel laat zien dat de KKD toch ook te hoog gegrepen voor hem is. Lachwekkende penalty bij Telstar - Roda.
Tja, krijg je ervan als je Steijn zo makkelijk laat gaan.Zo, avondje vrij dus denk zal weer een keer naar Breda gaan. Dit word denk ik een 5 jaren plan. Man man man wat een braskloten. Echt 2 identieke goals tegen krijgen. Voorzet van de zijkant en Verreijdt kan hem vrij inkoppen. Nu is het niet zo dat het onbekend is dat die best goed kan koppen. Maar goed, het bij buurten maakt altijd wel wat goed weer.
Lijkt me goed om Pol van Boekel als vaste scheids van Roda aan te stellen.Misschien is het beter als Pol van Boekel gewoon nooit meer een wedstrijd van Roda fluit.
Gezellig topic.
Hup Dordt! De weg richting het kampioenschap is definitief ingezet!
Ja, het voetbal was vorig jaar idd een heel stuk beter, toen stonden we fluitend 1eTja, krijg je ervan als je Steijn zo makkelijk laat gaan.