KKD Speelronde 11

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 14 Oktober:
VVV-FC Dordrecht
Telstar-Roda JC
PEC Zwolle-Heracles
NAC-ADO Den Haag
MVV-Jong PSV
Helmond Sport-Willem II
De Graafschap-Jong FC Utrecht
FC Eindhoven-TOP Oss
FC Den Bosch-Jong AZ
Almere City-Jong Ajax
 

Pascallovic

Well-known member
Polletje van Boekel laat zien dat de KKD toch ook te hoog gegrepen voor hem is. Lachwekkende penalty bij Telstar - Roda.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mommiej zal wel op weg naar huis zijn. Ongetwijfeld tot zijn grote frustratie staat Zwolle met 2-0 voor tegen de koploper.

ADO ook op voorsprong in Breda, door twee kopgoals van Verheydt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mommiej zal wel op weg naar huis zijn. Ongetwijfeld tot zijn grote frustratie staat Zwolle met 2-0 voor tegen de koploper.

ADO ook op voorsprong in Breda, door twee kopgoals van Verheydt.
Ik bedoel 3-0.
 

Mommiej

Well-known member
Ik ben niet eens gegaan vanavond. Overigens geeft 3-1 vertekend beeld, PEC is zeker niet beter dan Heracles. maar ja, een lucky 1-0, een 2-0 met luchtje van buitenspel en 3-0 is gewoon hands. Het zit dan ook niet tegen. Daar tegenover staat dat Heracles niet heeft gekeken naar wedstrijden PEC, want ze hebben veel meer mogelijkheden gehad om voorin overtalsituatie te creeeren.
 

zwammy

Well-known member
Zo, avondje vrij dus denk zal weer een keer naar Breda gaan. Dit word denk ik een 5 jaren plan. Man man man wat een braskloten. Echt 2 identieke goals tegen krijgen. Voorzet van de zijkant en Verreijdt kan hem vrij inkoppen. Nu is het niet zo dat het onbekend is dat die best goed kan koppen. Maar goed, het bij buurten maakt altijd wel wat goed weer.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien kunnen die kneuzen van PEC ter provocatie nog een keer een spandoek van de tegenstander jatten.
 

Mommiej

Well-known member
Misschien kunnen die kneuzen van PEC ter provocatie nog een keer een spandoek van de tegenstander jatten.
Tenslotte bij Ajax normaal om vuurwerk op veld te gooien. Dit is gewoon weer reden om net als vorige week in Tilburg het uitvak leeg te ruimen voor er verder gegaan wordt
 

Pascallovic

Well-known member
Tenslotte bij Ajax normaal om vuurwerk op veld te gooien. Dit is gewoon weer reden om net als vorige week in Tilburg het uitvak leeg te ruimen voor er verder gegaan wordt
Zou jou toch moeten aanspreken, jij blijft ook als echte successupporter weg.
 

Maasveld

Well-known member
Zo, avondje vrij dus denk zal weer een keer naar Breda gaan. Dit word denk ik een 5 jaren plan. Man man man wat een braskloten. Echt 2 identieke goals tegen krijgen. Voorzet van de zijkant en Verreijdt kan hem vrij inkoppen. Nu is het niet zo dat het onbekend is dat die best goed kan koppen. Maar goed, het bij buurten maakt altijd wel wat goed weer.
Tja, krijg je ervan als je Steijn zo makkelijk laat gaan.
 
Bovenaan