KKD Speelronde 10

Unregistere

Well-known member
Okee. Toch wel vreemd dat de KNVB dan een mail rondgestuurd heeft met openstaande schorsingen uit het bekertoernooi, waar ook spelers van BVO's bij staan. Maar het zal ongetwijfeld kloppen hoor.
 

Forza AZ

Well-known member
Okee. Toch wel vreemd dat de KNVB dan een mail rondgestuurd heeft met openstaande schorsingen uit het bekertoernooi, waar ook spelers van BVO's bij staan. Maar het zal ongetwijfeld kloppen hoor.
Die openstaande schorsingen zijn dan van spelers die vorig seizoen in hun laatste bekerwedstrijd 2x geel hebben gekregen, of in hun laatste bekerwedstrijd de 2e of 4e gele kaart in dat seizoen in de beker hebben gekregen.
 

zwammy

Well-known member
Was een leuk potje, ik was in Breda (mooi stadion trouwens!).
De eerste helft was het aanzien niet waard, maar de 2e helft maakte veel goed.

En die Hogesnelheidslijn is echt ideaal, stond binnen 50 minuten vanuit Breda weer op Schiphol...

Wa, stond je gewoon bij mij in het stadion? Welk vak?

1d helft NAC van de laatste maanden, 2e helft kampioenskandidaat nummer 1. Ik ben tevreden.
 

JMD

Well-known member
Oh, had je goed zicht in ieder geval :duim:
Zeker.
Waar sta/zit jij dan altijd?

Ik vond het trouwens echt een heel mooi stadion. Compact, heel goed zicht op het veld, sfeervol. En ook nog lekker dicht bij het centrum, was in 20 minuten lopen op het station.
 

zwammy

Well-known member
Vak G. Achter de goal, inderdaad een leuk stadion. Zeker nu het meer en meer een NAC stadion word.
 
Bovenaan