KKD Speelronde 10

Bernardo

Well-known member
Weer een nieuwe speelronde, door interlands niet alles in het zelfde weekend:

Vrijdag:

MVV - Cambuur

Zaterdag:

Oss - Telstar
Roda Helmond

Zondag:

Volendam - Den Bosch
Excelsior - Dordrecht
Almere - Eagles

Maandag 21 oktober:

NAC - Graafschap
Jong AZ - NEC
Jong PSV - Eindhoven
Jong Ajax - Jong Utrecht
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
He, dat is nieuw rekening houden met clubs die internationals hebben.

Nee dat was de vorige interlandperiode ook al.

Morgen thuis tegen Helmond, dat zouden we wel moeten winnen om weer wat aansluiting te krijgen. Ik denk ook dat we dat op basis van kwaliteit zouden moeten maar je weet het nooit in de KKD.
 

Forza AZ

Well-known member
He, dat is nieuw rekening houden met clubs die internationals hebben.

Dit seizoen konden clubs voor het bekendmaken van het speelschema aangeven of ze in een interlandweekend wilden spelen of niet. 7 clubs kozen ervoor om niet te spelen in interlandweekenden (NEC, NAC, De Graafschap en de 4 beloften-teams). De KNVB heeft daarna die clubs aan elkaar gekoppeld in de 4 interlandweekenden.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht mist met name achterin nogal wat mensen in de regioderby tegen Excelsior. Toch is de grote vraag vooral wie de goals gaat maken. De Portugese spits Pedro Marques, die in de voorbereiding nog wel zijn goals maakte, valt zwaar tegen. Hij heeft na negen duels meer gele kaarten dan doelpunten achter zijn naam staan. En ook Anass Achahbar is nog niet in topvorm.
 

Unregistere

Well-known member
Die Braziliaanse centrumverdediger kopt er af en toe nog wel eens ??n in. Dat is de redding van Dordt.

Zegt trouwens meer over NAC wat mij betreft, want erg veel vind ik het niet, 12 goals in 9 potjes. Horen ook bij de minst productieve ploegen.
 

gevegt

Well-known member
De reclameborden in het stadion zijn best grappig. Vooral als een speler tegen 'Best Practice' aanschiet.
 
Bovenaan