Wij zijn zo goed op dit moment, we scoren zelfs uit empathie maar een eigen goal 😎
Maar even serieus, JOost, zijn jullie nou nu zo goed, of is de rest nu zo slecht?
Behalve NAC natuurlijk, want dat is weer 1 duel dichter bij promotie zie ik...
Alle credits voor Penders, Servais en Sibum. Ze hebben een elftal neergezet dat iets ongrijpbaars heeft. Letterlijk alles wat er vorig jaar niet klopte, klopt dit jaar wel. Er zit voetbal in de ploeg, ze spelen geduldig, er zit scorend vermogen in zowel het middenveld als de aanval en achterin is het erg solide.
Onze vier thuiszeges mag je verwachten, maar in Den Haag spelen ze ook de pannen van het dak en tegen NAC knokken ze zich naar de zege. Er zit zoveel vertrouwen in de ploeg dat is gewoon echt genieten, zeker omdat de wisselwerking met het publiek echt heerlijk is.
Ik geloof er nog steeds niet in dat wij serieus mee blijven doen om de titel maar dat iedereen lacht hier wel weer.
Ik geloof er nog steeds niet in dat wij serieus mee blijven doen om de titel maar dat iedereen lacht hier wel weer.
Die zin kan ook in het NAC promotie topicJezus, ach ja, er is altijd nog een volgend jaar
Omdat de zeges tegen ADO en NAC heel mooi waren maar dat Helmond, Telstar, TOP en Den Bosch thuis niet de meest lastige potjes waren.Waarom niet?
Omdat onze bank echt waanzinnig goed is voor dit niveau.Ik zag dat Arjen vd Heide weer 2 assists had, maar ook weer wisselspeler. Waarom speelt hij geen basis meer?
Ja, was iets te optimistisch. Gek na 30 jaar toch nog. Verlang gewoon terug naar KolkkaDie zin kan ook in het NAC promotie topic
We hebben je nog zo gewaarschuwd.Ja, was iets te optimistisch. Gek na 30 jaar toch nog. Verlang gewoon terug naar Kolkka