KKD: Ronde 7

De Groene Scout

Well-known member
Roda gaat maar door met winnen. Nu een eenvoudige 4-1 tegen Den Bosch.
Gaatje nu door de misstappen van Cambuur en VVV
 

JMD

Well-known member
Wij zijn zo goed op dit moment, we scoren zelfs uit empathie maar een eigen goal 😎
:)
Maar even serieus, JOost, zijn jullie nou nu zo goed, of is de rest nu zo slecht?
Behalve NAC natuurlijk, want dat is weer 1 duel dichter bij promotie zie ik... :p
 

erka

Well-known member
Groningen speelt nog steeds erg slecht, maar wint vandaag wat gelukkig en staat wel 3e ondertussen.
 

Joost

Well-known member
:)
Maar even serieus, JOost, zijn jullie nou nu zo goed, of is de rest nu zo slecht?
Behalve NAC natuurlijk, want dat is weer 1 duel dichter bij promotie zie ik... :p

Alle credits voor Penders, Servais en Sibum. Ze hebben een elftal neergezet dat iets ongrijpbaars heeft. Letterlijk alles wat er vorig jaar niet klopte, klopt dit jaar wel. Er zit voetbal in de ploeg, ze spelen geduldig, er zit scorend vermogen in zowel het middenveld als de aanval en achterin is het erg solide.

Onze vier thuiszeges mag je verwachten, maar in Den Haag spelen ze ook de pannen van het dak en tegen NAC knokken ze zich naar de zege. Er zit zoveel vertrouwen in de ploeg dat is gewoon echt genieten, zeker omdat de wisselwerking met het publiek echt heerlijk is.

Ik geloof er nog steeds niet in dat wij serieus mee blijven doen om de titel maar dat iedereen lacht hier wel weer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alle credits voor Penders, Servais en Sibum. Ze hebben een elftal neergezet dat iets ongrijpbaars heeft. Letterlijk alles wat er vorig jaar niet klopte, klopt dit jaar wel. Er zit voetbal in de ploeg, ze spelen geduldig, er zit scorend vermogen in zowel het middenveld als de aanval en achterin is het erg solide.

Onze vier thuiszeges mag je verwachten, maar in Den Haag spelen ze ook de pannen van het dak en tegen NAC knokken ze zich naar de zege. Er zit zoveel vertrouwen in de ploeg dat is gewoon echt genieten, zeker omdat de wisselwerking met het publiek echt heerlijk is.

Ik geloof er nog steeds niet in dat wij serieus mee blijven doen om de titel maar dat iedereen lacht hier wel weer.

Ik zag dat Arjen vd Heide weer 2 assists had, maar ook weer wisselspeler. Waarom speelt hij geen basis meer?
 

Joost

Well-known member
Omdat de zeges tegen ADO en NAC heel mooi waren maar dat Helmond, Telstar, TOP en Den Bosch thuis niet de meest lastige potjes waren.

Straks volgt een periode met VVV uit, Willem II thuis, Jong Ajax thuis, Eindhoven uit, Groningen thuis, Cambuur uit, MVV thuis.

Als we daarna nog steeds meedoen dan denk ik er wellicht anders over.
 

Joost

Well-known member
Ik zag dat Arjen vd Heide weer 2 assists had, maar ook weer wisselspeler. Waarom speelt hij geen basis meer?
Omdat onze bank echt waanzinnig goed is voor dit niveau.
Het eerst uur speelt Ouissa een back helemaal stuk en daarna vliegt van der Heide er overheen.
 
Bovenaan