KKD: Ronde 5

Bernardo

Well-known member
Je mag toch hopen dat KNVB snel die regels voor bekertje bier op het veld gaat aanpassen. Gisteren elke wedstrijd stil gelegd voor een heel gevaarlijk plastic bekertje.

Omdat 1 malloot iets op het veld gooit, zit de rest weer met het gezeik. Dit is niet de oplossing zoals het nu gaat.
 

zwammy

Well-known member
Kan het niet lezen maar zag wel dat een beker op het veld een zwaardere straf voor een supporter opleverde dan een dranghek tegen iemand gooien dus het loopt nog niet helemaal zoals het hoort
 

Fregge

Well-known member
Ze begeleidde de vermeende gooier ook van de tribune af. Kreeg een paar tikken onderweg. Vervelend voor de supporter die van de tribune af werd begeleid: Hij was het namelijk niet.
 

zwammy

Well-known member
Hebben zich gewoon in de vingers gesneden en kunnen er niet meer onderuit. Snel maar overleggen hoe ze het willen gaan aanpakken
 

ALenstra

Well-known member
Vanavond het restant van speeldag 5:
FC Groningen-Jong PSV
FC Emmen-Jong FC Utrecht
De Graafschap-Helmond Sport
FC Eindhoven-ADO Den Haag
Jong AZ-Jong Ajax
TOP Oss-FC Dordrecht

Reeds gespeeld:
Willem II-MVV 2-1
SC Cambuur-FC Den Bosch 3-1
Telstar-VVV 1-2
NAC-Roda JC 1-3
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Lopen ze in Friesland eindelijk een keer voor.
ALenstra woont als ik het goed heb niet in Friesland.

Maar goed, kkd is ook een mooie competitie zullen we maar zeggen. Mooie derbys tegen Telstar en jong AZ. Weer naar Groningen-Ajax. Elk nadeel hep ze voordeel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

ALenstra

Well-known member
Heb het inmiddels verbeterd. Ik was blijkbaar nog niet helemaal wakker. Dank voor het melden!
 

Abubakari

Well-known member
En 4-0! Zit in het stadion en Groningen blijft het goed doen als ik er ben. Sfeer sloeg hier heel snel om.
Dit kan ook zo 8-0 worden. Sowieso leuk om PSV afgedroogd te zien worden, al is het jong PSV😄.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
En 4-0! Zit in het stadion en Groningen blijft het goed doen als ik er ben. Sfeer sloeg hier heel snel om.
Dit kan ook zo 8-0 worden. Sowieso leuk om PSV afgedroogd te zien worden, al is het jong PSV😄.

Ik hoop vooral dat ze hierdoor wat minder onzeker worden, beetje meer zelfvertrouwen. Want dat is er niet.
 
Bovenaan