KKD: Ronde 5

JMD

Well-known member
Het aantal ploegen dat niet in de interlandbreak wil spelen verbaast me. Waarom zouden bv top en Dordrecht in hemelsnaam dit weekend niet willen spelen.
 

Maasveld

Well-known member
Het aantal ploegen dat niet in de interlandbreak wil spelen verbaast me. Waarom zouden bv top en Dordrecht in hemelsnaam dit weekend niet willen spelen.
Ik kan me voorstellen dat er bij Dordt wat jeugdinternationals zitten.
 

Abubakari

Well-known member
De zaterdagavond bevalt niet zo goed?
Ja hoor. Leuk potje gezien. Bliksemstart van Cambuur wat na de snelle 2-0 wel erg ver terugviel. 2-1 was een logisch gevolg en kort na rust ontsnappen ze zelfs aan de 2-2, oa bij een bal die via de keeper op de paal terecht komt.
Daarna de wekelijkse penalty die weer netjes benut werd waarna Cambuur nog wel verder uit had kunnen lopen.
Voorlopig koploper met de meeste goals voor en op twee na ook de meeste tegen. Amusant is het in elk geval bij Cambuur. En een stijgende lijn, na 4x 2 tegentreffers nu maar 1.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Jullie hebben Oostrom niet tegen Zwammy. Ould-Chikh geel voor het tonen van emotie nadat hij wordt neergehaald terwijl hij op doel af kan en Oostrom niet fluit.
 

zwammy

Well-known member
Wat een heerlijke pot. Als het heel dit jaar zo blijft dan ben ik een tevreden mens. Gelijkwaardig maar hij wilde er niet meer in na het slechte begin. Joost gefeliciteerd!
 

Joost

Well-known member
Het was echt genieten en billenknijpen tegelijk. Wat een heerlijke wedstrijd om te winnen.

Knap eigenlijk dat er maar 4 goals vielen. NAC kregen een hoop kansen en Roda op de counter mistte steeds de laatste pass.
 
Bovenaan