KKD ronde 34

Abubakari

Well-known member
Al dat gedoe terwijl Twente toch niet wint en daarna gewoon thuis kampioen wordt.

@ALenstra
Een groepje Twente fans brengt de openbare orde toch niet gelijk in gevaar?
 

JMD

Well-known member
Inhalen kan dan alleen nog gebeuren op 29 april.
Het is voor Halsema dan niet te hopen dat Ajax op de 28e kampioen wordt, want dan heeft ze 3 dagen op rij grote politieinzet nodig....
 

Forza AZ

Well-known member
Inhalen kan dan alleen nog gebeuren op 29 april.
Het is voor Halsema dan niet te hopen dat Ajax op de 28e kampioen wordt, want dan heeft ze 3 dagen op rij grote politieinzet nodig....

Ik neem niet aan dat er de 29e alsnog heel veel Twente supporters naar Amsterdam gaan komen, even aangenomen dat ze dan al eerder kampioen zijn geworden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Missie geslaagd; even dreigen dat we met 50.000 man naar de hoofdstad komen en het duelletje ligt eruit.
Mooi, dan maar gewoon thuis een feestje vieren.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben wel benieuwd of Ajax hetzelfde had gereageerd als pak 'm beet NAC in die situatie had gezeten.
 

zwammy

Well-known member
In welke situatie? 2 jaar geleden moest NAC uitwijken naar Almere omdat ze niet op de toekomst mochten. 20 jaar geleden toen mocht NAC wel in de kuip tegen Excelsior omdat er teveel run op kaarten was en voor de veiligheid toen de Kuip maar werd geregeld. Dus ik vermoed dat Amsterdam alleen op naam een wereldstad is en niet op regelen.
 
Bovenaan