Abubakari
Well-known member
Slecht dat Ajax Twente niet gewoon in de Arena laat spelen. Sowieso ligt/lag daar commercieel een mooie kans.
Weet je wat de reden is dat ze het niet willen?
Slecht dat Ajax Twente niet gewoon in de Arena laat spelen. Sowieso ligt/lag daar commercieel een mooie kans.
Krijgt Ajax extra kaarten als ze ergens kampioen kunnen worden?
Weet je wat de reden is dat ze het niet willen?
Ik las ergens de weinig verheffende tekst 'dat is niet ons probleem'.
Wellicht weet jij meer.
Dat ?deel? van Amsterdam kan toch niet echt iets stuk. Je moet die Tukkers alleen dan wel daar houden.
Op een dag die voor een aantal mensen een vrije dag is, met een temperatuur van een graad of 20, is de kans groot dat men al vroeg richting Amsterdam gaat en drankjes gaat doen op terrassen. Ik ben benieuwd hoe Halsema/de politie hier mee om gaat. Sinds woensdag ligt de politie/Halsema flink onder een vergrootglas qua handelen van supporters.
Nee, maar ik nam aan dat jij als je het slecht van Ajax vindt je ook weet wat de reden is. Anders is het net of je maar wat roept.
Lijkt mij niet de offici?le reactie van Ajax, of wel?
De Arena is toch nog steeds niet van Ajax? Of heb ik iets gemist?
De Arena is toch nog steeds niet van Ajax? Of heb ik iets gemist?
Dat klopt. Ze moeten de ArenA huren. Dus Jong Ajax er laten spelen kost Ajax gewoon extra.
Ik stel voor dat FC Twente verstek laat gaan vrijdag en de punten kado doet aan jong Ajax. Kunnen ze maandag voor eigen publiek promoveren.
Technisch niet.
Maar meestal krijgt Ajax als belangrijker huurder en aandeelhouder de handjes wel op elkaar om een deal te sluiten met de Arena B.V. om het stadion te huren voor een extra wedstrijd.
Klopt. Maar als er een beetje Tukkers op het duel afkomen kun je er dikke winst mee maken.
Femke heeft het al over verbieden als Ajax en Twente er niet uitkomen