KKD Playoffs, Finale

Wie promoveert naar Eredivisie?

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 4 36,4%
  • Excelsior

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal aantal stemmers
    11

erka

Well-known member
Dat station van ADO heeft toch hypermoderne biometrische gezichtsherkenning? En iedereen staat op camera.
Ergo, ofwel ADO geeft al die lui een stadionverbod, ofwel de clubleiding is zelf ook verziekt of ze zijn daarin geïnfiltreerd. En ik denk dat laatste. Net als bij Utrecht waar ze het ook niet echt onder controle krijgen met de Bunnikside.
 

gevegt

Well-known member
Dat station van ADO heeft toch hypermoderne biometrische gezichtsherkenning? En iedereen staat op camera.
Ergo, ofwel ADO geeft al die lui een stadionverbod, ofwel de clubleiding is zelf ook verziekt of ze zijn daarin geïnfiltreerd. En ik denk dat laatste. Net als bij Utrecht waar ze het ook niet echt onder controle krijgen met de Bunnikside.
Dat is ook zo bij bv Ajax en Kowet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Dat station van ADO heeft toch hypermoderne biometrische gezichtsherkenning? En iedereen staat op camera.
Ergo, ofwel ADO geeft al die lui een stadionverbod, ofwel de clubleiding is zelf ook verziekt of ze zijn daarin geïnfiltreerd. En ik denk dat laatste. Net als bij Utrecht waar ze het ook niet echt onder controle krijgen met de Bunnikside.

Als ze zoals jij zegt de middelen hebben, dan is het idd vrij simpel. Al is het niet alleen infiltratie, maar het kan ook intimidatie of bedreiging zijn.
 

Joost

Well-known member
Er is volgens mij ook genoeg technisch mogelijk om iedereen op een tribune vuurwerk afsteekt of met dingen gooit te identificeren. Doe je dat een paar maanden grondig dan is het volgens mij gelijk gedaan met dat soort dingen.
 

gevegt

Well-known member
Als ze zoals jij zegt de middelen hebben, dan is het idd vrij simpel. Al is het niet alleen infiltratie, maar het kan ook intimidatie of bedreiging zijn.
Bij ADO zijn de laatste jaren heel veel mensen wegbezuinigd in de organisatie. Het is dus voorstelbaar dat ze geen capaciteit meer over hebben om intern voor de veiligheid te zorgen.
 

erka

Well-known member
Als ze zoals jij zegt de middelen hebben, dan is het idd vrij simpel. Al is het niet alleen infiltratie, maar het kan ook intimidatie of bedreiging zijn.

Misschien nog wel meer intimidatie inderdaad. En wat gevegt zegt klopt ook, bij meerdere clubs trouwens.
 
Bovenaan