Ja, maar ik heb gister wel meer dingen gezien waarvan ik dacht dat ze onmogelijk waren in welk stadion dan ook.Dat is in De Kuip toch onmogelijk?
Ja, maar ik heb gister wel meer dingen gezien waarvan ik dacht dat ze onmogelijk waren in welk stadion dan ook.Dat is in De Kuip toch onmogelijk?
Dat is ook zo bij bv Ajax en Kowet.Dat station van ADO heeft toch hypermoderne biometrische gezichtsherkenning? En iedereen staat op camera.
Ergo, ofwel ADO geeft al die lui een stadionverbod, ofwel de clubleiding is zelf ook verziekt of ze zijn daarin geïnfiltreerd. En ik denk dat laatste. Net als bij Utrecht waar ze het ook niet echt onder controle krijgen met de Bunnikside.
Dat station van ADO heeft toch hypermoderne biometrische gezichtsherkenning? En iedereen staat op camera.
Ergo, ofwel ADO geeft al die lui een stadionverbod, ofwel de clubleiding is zelf ook verziekt of ze zijn daarin geïnfiltreerd. En ik denk dat laatste. Net als bij Utrecht waar ze het ook niet echt onder controle krijgen met de Bunnikside.
Bij ADO zijn de laatste jaren heel veel mensen wegbezuinigd in de organisatie. Het is dus voorstelbaar dat ze geen capaciteit meer over hebben om intern voor de veiligheid te zorgen.Als ze zoals jij zegt de middelen hebben, dan is het idd vrij simpel. Al is het niet alleen infiltratie, maar het kan ook intimidatie of bedreiging zijn.
Als ze zoals jij zegt de middelen hebben, dan is het idd vrij simpel. Al is het niet alleen infiltratie, maar het kan ook intimidatie of bedreiging zijn.