KKD Playoffs, Finale

Wie promoveert naar Eredivisie?

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 4 36,4%
  • Excelsior

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal aantal stemmers
    11

De Wolf

Well-known member
Hoge hekken of een gracht helpen al voor een deel van de problemen. Supporters kunnen dan niet het veld meer op. Vuurwerk zal je andere oplossingen voor bedenken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoge hekken of een gracht helpen al voor een deel van de problemen. Supporters kunnen dan niet het veld meer op. Vuurwerk zal je andere oplossingen voor bedenken.

Iets anders lijkt mij met die achterban ook niet realistisch.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, gewoon een extra hek (zag ik gisteren), waar we allemaal echt zo overheen komen
Voor het uitvak is gelukkig wel iets wat lijkt op een gracht. En terecht, zo bleek wel. Heeft erger doen voorkomen.

Het besef daalt nu pas een beetje in, trouwens. Niet zo gek ook dat het even duurde. Was vannacht heel laat thuis en na een paar uur slaap vanochtend weer naar m'n werk. Tussendoor nog even met Hart van Nederland aan de telefoon gehangen voor hun item van vanavond. Voor de eer om met m'n porem voor de camera te komen heb ik overigens maar vriendelijk bedankt. Vind mezelf nou niet echt een geschikte woordvoerder voor de supporters van Excelsior. Heb die kerel naar Simon doorverwezen, maar die wilde ook niet. Geen DvK promotie op SBS6 dus.

Eredivisie!!!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor het uitvak is gelukkig wel iets wat lijkt op een gracht. En terecht, zo bleek wel. Heeft erger doen voorkomen.

Het besef daalt nu pas een beetje in, trouwens. Niet zo gek ook dat het even duurde. Was vannacht heel laat thuis en na een paar uur slaap vanochtend weer naar m'n werk. Tussendoor nog even met Hart van Nederland aan de telefoon gehangen voor hun item van vanavond. Voor de eer om met m'n porem voor de camera te komen heb ik overigens maar vriendelijk bedankt. Vind mezelf nou niet echt een geschikte woordvoerder voor de supporters van Excelsior. Heb die kerel naar Simon doorverwezen, maar die wilde ook niet. Geen DvK promotie op SBS6 dus.

Eredivisie!!!!

Was er natuurlijk niet bij, maar het verhaal van Kralinger was natuurlijk ook wel mooie DVK promotie geweest.
 

De Wolf

Well-known member
Heel simpel op te lossen door over de hele lengte schuin gaaswerk toe te passen. Kan je vanuit de gracht niet klimmen en springen is ook geen optie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, dat is zo, maar dit vind ik geen gracht. Een gracht vind ik zoals het vroeger in de ArenA was (waar nu die extra rijen stoeltjes staan). Dit is eerder een verlaging (zoals je bv ook bij NEC hebt), maar iemand met een beetje kracht in zijn armen klimt zo omhoog de boarding op...
Nee, daarvoor is het te hoog. Maar inmiddels heb ik begrepen dat ze met gesloopte biertaps een soort trap hadden gebouwd. Bizar toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan