KKD Playoffs, eerste ronde

Wie gaan naar de volgende ronde

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 9 69,2%
  • FC Eindhoven

    Stemmen: 9 69,2%
  • Excelsior

    Stemmen: 3 23,1%
  • De Graafschap

    Stemmen: 4 30,8%
  • NAC

    Stemmen: 1 7,7%
  • Roda JC

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Countertje, 0-2

Afgelopen.

Mooi, Roda eruit. Ik hoop nog steeds op Eindhoven, maar van mij mag ADO of Excelsior ook wel.
 

Joost

Well-known member
Helaas.

Roda kreeg wel een paar dotten van kans in het eerste half uur, daarna was Excelsior wat sterker. Er zat weinig tussen en het valt de kant van Excelsior op, precies nadat Joppen Roda ook op voorsprong had kunnen zetten.

Volgend jaar beter.

Vandaag 15.000 man op de tribune die een strijdend team hebben gezien dat met opgeheven hoofd het seizoen eindigt. De club leeft weer en dat is de belangrijkste winst van dit seizoen.
 

zwammy

Well-known member
Eigenlijk niet, maar wil best zeggen dat ik me huilend in slaap praat door het grote onrecht hoor. Ook prima.

Maar goed, vanaf nu reageer ik niet meer op de kwestie Steijn want doet mij zoveel pijn om te zien, hoef ik mijn plaatje niet af te spelen en jullie ook niet.

HUP EVV.

Dan gaan we naar Milaan, München, Londen en Madrid!
 

Maasveld

Well-known member
Eigenlijk niet, maar wil best zeggen dat ik me huilend in slaap praat door het grote onrecht hoor. Ook prima.

Maar goed, vanaf nu reageer ik niet meer op de kwestie Steijn want doet mij zoveel pijn om te zien, hoef ik mijn plaatje niet af te spelen en jullie ook niet.

HUP EVV.

Dan gaan we naar Milaan, München, Londen en Madrid!
Eerst naar RPC!
 

zwammy

Well-known member
Ja, als je nog man over hebt graag. Ik heb een team maar nog geen spelers, tis net NAC 😄😄
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Woensdag kan een mooi avondje Woudestein worden! Ik geef Excelsior goeie kansen tegen Heracles. Zeker na vandaag. Voor het eerst in tijden weer eens naar Woudestein en daar heb ik heel veel zin in!
 
Bovenaan