KKD Playoffs, eerste ronde

Wie gaan naar de volgende ronde

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 9 69,2%
  • FC Eindhoven

    Stemmen: 9 69,2%
  • Excelsior

    Stemmen: 3 23,1%
  • De Graafschap

    Stemmen: 4 30,8%
  • NAC

    Stemmen: 1 7,7%
  • Roda JC

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

zwammy

Well-known member
Oh, moeten ook nog teamgenoten zijn geweest, het veranderd elke keer weer.

Maar prima, NAC=Breda word van de week de eigenaar en iedereen mag weer verder gaan met lekker NAC haten. Mooiste club van het land 💪💪
 

JMD

Well-known member
2-1 nog. Fraaie goal, dat wel, maar NAC koopt er weinig voor.

ADO Den Haag - FC Eindhoven komende week dus.
 

Batigoal

Well-known member
Oh, moeten ook nog teamgenoten zijn geweest, het veranderd elke keer weer.

Maar prima, NAC=Breda word van de week de eigenaar en iedereen mag weer verder gaan met lekker NAC haten. Mooiste club van het land 💪💪
Wie haat NAC dan? Vond het vooral een rare vergelijking, maar goed ik snap dat je heel origineel Moura even wilt aanhalen.
 

zwammy

Well-known member
Geen idee, ik geloof het ook wel. Moet ook eerlijk zeggen dat het mij niet boeit, zolang er nog die passanten zitten ga ik het ook wat minder volgen.
 

Abubakari

Well-known member
De overeenkomst tussen de vergelijking van zwammy en de bedreigingen aan het adres van Steijn? Het slaat beide keren nergens op.
 

Joost

Well-known member
Lekker sfeertje hier. Roda vakken haast uitverkocht. Je merkt aan alles dat het hier weer leeft.

Nu nog de sfeer waarmaken op het veld.
 

zwammy

Well-known member
De overeenkomst tussen de vergelijking van zwammy en de bedreigingen aan het adres van Steijn? Het slaat beide keren nergens op.
Nogmaals Abu. Bedreigingen zonder aangifte zijn geen bedreigingen. Maar speel je plaat nog maar een keer af 👍
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Excelsior heeft al een aantal flinke kansen laten liggen. Dat bevalt me totaal niet.
 

Abubakari

Well-known member
Nogmaals Abu. Bedreigingen zonder aangifte zijn geen bedreigingen. Maar speel je plaat nog maar een keer af 👍
Ik speel geen platen af, ik zag deze week een hevig geëmotioneerde Steijn zich boos maken dat de bedreigingen de vorige keer gebagatelliseerd werden binnen NAC en door bekende NAC fans en dat ie nu wel aangifte ging doen omdat hij en zijn kinderen weer bedreigd werden. Ik zal wel gek zijn maar ik geloof niet dat Steijn dat allemaal bedenkt alleen maar om NAC in een slecht daglicht te zetten.

En ik kan mij voorstellen dat zijn oud collegas Steijn een hart onder de riem steken. Dat daar dan zo heftig op gereageerd wordt door niet begrijpende NAC fans zegt genoeg. Clubliefde maakt blind. Of dom. Of beide.
 

zwammy

Well-known member
Ik speel geen platen af, ik zag deze week een hevig geëmotioneerde Steijn zich boos maken dat de bedreigingen de vorige keer gebagatelliseerd werden binnen NAC en door bekende NAC fans en dat ie nu wel aangifte ging doen omdat hij en zijn kinderen weer bedreigd werden. Ik zal wel gek zijn maar ik geloof niet dat Steijn dat allemaal bedenkt alleen maar om NAC in een slecht daglicht te zetten.

En ik kan mij voorstellen dat zijn oud collegas Steijn een hart onder de riem steken. Dat daar dan zo heftig op gereageerd wordt door niet begrijpende NAC fans zegt genoeg. Clubliefde maakt blind. Of dom. Of beide.

 
Bovenaan