gevegt
Well-known member
Dat is dan mooi geregeld. Dan kunnen ze op 7 april de punten in Alkmaar laten.![]()
Als jullie ze uit Amsterdam mee terugnemen, hebben we een deal.
Dat is dan mooi geregeld. Dan kunnen ze op 7 april de punten in Alkmaar laten.![]()
Als PSV alle thuiswedstrijden wint, is het kampioen!
Het verschil in saldo is 17. Als AZ langszij komt moeten wij 4x verliezen en AZ 4x winnen. Dat betekent dat er per duel gemiddeld een saldoverschil van 2 moet zijn. Zo onmogelijk is dat ook weer niet...Kniesoor. Zoveel scoort AZ er nooit.
Als jullie ze uit Amsterdam mee terugnemen, hebben we een deal.
Geen Assaidi dus bij Twente. Wel raar dat ze dat opvangen met Maria hangend op de rechterkant.
Nou ja, toch maar en HUP Twente!!!
Wat doet Twente in het kampioenschap topic?
Eerlijk gezegd maak ik me ook nog niet veel zorgen nee (de stand is simpelweg hetzelfde als 2 duels terug, en we zijn 2 duels verder), normaal gesproken wint PSV gewoon van VVV en NAC thuis, maar wat doet zo'n 5-0 in de koppies?? En denk wel dat je het met me eens bent dat als de afstand tussen PSV en Ajax de komende weken kleiner wordt dat Ajax toch weer bloed gaat ruiken, zeker gezien het nog aankomende onderlinge duel.Ik maak me eerlijk gezegd geen illusies, denk dat dat voor vrijwel alle Ajacieden geldt.
Hou op... Zo'n wedstrijd overleef ik niet...Ik heb wel stiekeme hoop dat VVV volgende week een aangeslagen PSV pijn kan doen. Wordt het gat dan 4 of 5 punten dan kan het nog leuk worden. Maar ik besef me terdege dat de kans groter is dat PSV volgende week orde op zaken stelt en een klinkende 2-1 zege boekt dankzij een frommelgoal in de 94' minuut.
Ik maak me eerlijk gezegd geen illusies, denk dat dat voor vrijwel alle Ajacieden geldt.
Kampioenschap is binnen handbereik voor Ajax. Eerlijk gezegd zie ik niet meer in hoe het mis kan gaan.