Want?
Onnodige nederlaag.
Klopt, tegen een afgeroomd Jong Ajax zo'n dramatische pot op de mat leggen op een moment dat je moet winnen om aan te kunnen blijven sluiten... Ik zei het vooraf al, typisch Cambuur om dan weer te verzaken. Jammer voor Cambuur, maar ook wel weer mooi voor piepjong Ajax. Gewoon een verdiende zege. Geen moment in de problemen geweest (nou ja, behalve bij die goal maar dat was dan ook de enige die Cambuur cree?rde) en zelf continu de beter voetballende ploeg. Al leidde dat ook tot weinig tot geen kansen, goed beschouwd was vanavond elke kans een goal. Toen het weer bekers bier regende na de 1-1 vond ik het eigenlijk wel geweldig dat het ook meteen 1-2 werd. Ook zo'n ergerlijke gewoonte in het betaalde voetbal, dat gegooi met bekers bier nadat de uitclub heeft gescoord, proleten en paupergedrag. Wat dat betreft ben ik blij dat ik morgen weer naar VVG-Noordscheschut ga.
Verder was het vrij lang gewoon slecht, van beide kanten. Cambuur wat in 90 minuten welgeteld 1 kans weet te cree?ren, wat een armoede en wat een waardeloze wedstrijd speelden die. Verder jammer dat het zo'n afgeroomd Jong Ajax was, dat maakt de Cambuur blamage ook nog eens extra groot. Die mogen blij zijn dat Nouri, vd Beek, Cerny, El Ghazi en Cassierra niet mee deden.
Slotfase was dan nog wel leuk met die 3 doelpunten en ik vond het leuk om Justin Kluivert te zien spelen, had een paar leuke acties en was ??n van de weinige die nog wel eens wat gevaar stichtte.