Jupiler Speelronde 17

Bernardo

Well-known member
Vrijdag 20:00

Dordrecht - Den Bosch
NAC - Almere
RKC - MVV
Volendam - Fortuna
Cambuur - Jong Ajax
VVV - Telstar
Helmond - Eindhoven
Graafschap - Oss
Jong Utrecht - Emmen
Jong PSV - Achilles

Game on!:duim:

Hopelijk kunnen we ''ik heb niks met Jong teams'' Keizer met een pak slaag naar huis sturen.:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Aan de andere kant, als Jong Ajax wint is het misschien over met die fantasie opstellingen van Sipke & Slot. :duim:

Ik ga er vrijdag ook heen, wat mij betreft wint Cambuur, die hebben toch iets meer aan de 3 punten. Maar mocht Jong Ajax onverhoopt toch winnen vind ik dat ook geen ramp.
Ik gun Marcel Keizer altijd wel een succesje.
 

Bernardo

Well-known member
Haha kansloos ben je ook h?

Zeinstra, Anderson, El Baad, Schilder, Peersman, Bakker, Bosz, Monteiro, Hoefdraad, Vd Streek, Houtkoop.

Logische opstelling van het duo Slipke en Arne. Goed bezig die twee.
 

Abubakari

Well-known member
In tegendeel, ik heb vrijdag twee kansen op een zege.

Twee weken terug was je nog helemaal klaar met de nieuwe trainers met hun rare opstellingen maar nu ben je weer helemaal blij met ze?
Haha kansloos ben je ook h?.;)
 

Bernardo

Well-known member
Klopt, dat was Emmen uit. Toen gooide ze weer compleet heel het team door elkaar. Nu laten ze het team gewoon staan, geef het vertrouwen. Precies wat ik toen ook aan gaf. Dus zo raar is het allemaal niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
El Baad is zich in het elftal aan het spelen? Dat vind ik wel een verrassing.
 

Bernardo

Well-known member
Jep, heeft ook geluk met blessure van N'Toko. Maar speelde tegen Volendam uitstekend, viel tegen NAC goed in en afgelopen maandag tegen Telstar ook weer degelijk. Die jongen ontwikkelt zich goed, mooi om te zien. Tijd dat Cambuur hem een contract aanbied.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jep, heeft ook geluk met blessure van N'Toko. Maar speelde tegen Volendam uitstekend, viel tegen NAC goed in en afgelopen maandag tegen Telstar ook weer degelijk. Die jongen ontwikkelt zich goed, mooi om te zien. Tijd dat Cambuur hem een contract aanbied.

Leuk voor die jongen. Ik vond het in de Feyenoord jeugd een beetje een heethoofd. In een uitwedstrijd van Feyenoord A2 bij AFC was hij de aanstichter van opstootje bij een vrije trap in de slotfase op gevaarlijke plek voor AFC. Scheidsrechter besloot daarom maar gewoon de wedstrijd af te fluiten, tot woede van de AFC mensen. Verder ook nog wel op die manier in andere wedstrijden bezig gezien. Geen briljante speler, maar kan er wel lekker in kleunen.
 

Bernardo

Well-known member
Hier nog niks raar gedaan, vorig jaar 1 wedstrijd gespeeld op rechtsback, dat was geen succes. Nu centraal achterin veel meer op zijn plek. Toko tot winterstop eruit dus hij krijgt de kansen komende weken normaal gesproken.
 

Bernardo

Well-known member
Abu, heb jij toevallig de selectie van Jong Ajax voor morgen? Wie doen er mee en wie niet?
 

Abubakari

Well-known member
Is (mij) nog niet bekend. El Ghazi (4 goals in 4 duels bij Jong) zit sinds vandaag weer bij de eerste selectie. Ik verwacht dat het in grote lijnen dezelfde ploeg zal zijn die maandag bij Dordt speelde:
Opstelling Jong Ajax: Krul; Zeefuik, De Ligt, Riedewald, Dankerlui; Eiting, Nouri, De Jong, Cerny, Cassierra, Clement (76. Mazraoui).

Donny vd Beek zal er denk ik niet bij zijn omdat Klaassen geschorst is en ik vd Beek zondag in de basis verwacht als vervanger van Klaassen.

Voordeel voor Cambuur is natuurlijk wel dat Jong Ajax de punten vooral thuis pakt en uit wat minder op dreef is. Ik denk dat Cambuur thuis wel zal winnen.
 

Bernardo

Well-known member
Nouri zit laatste weken toch ook steeds bij eerste selectie? Dan zal hij er nu ook bij zijn omdat wedstrijd op vrijdag is lijkt me. Zelfde geldt voor Cassiera en Riedewald.
 
Bovenaan