Jupiler League [Wedstrijden topic]

Max

Administrator
Forumleiding
Hebben beide toch weinig in de Eredivisie te zoeken, net zoals Dordrecht.

Het werkt net als met Europees voetbal. Degene die zich er voor kwalificeren verdienen het en horen er thuis. Verder is De Graafschap de laatste tien jaar net zo goed een jojo club. Sparta heeft de laatste tien seizoenen eveneens net zoveel er in de eredivisie als de eerste divisie gespeeld. Het is alleen niet dat gejojo zoals De Graafschap.
 

fortuna1987

Well-known member
Blijkbaar echt rond de 5000, ze hadden volgens mij flink wat basisscholen uitgenodigd. Volgens mij alleen niet echt reclame gemaakt.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Veel clubs die degraderen uit de Eredivisie roepen dat ze te groot zijn voor de Eerste Divisie en dat ze snel zullen terugkeren.
N.E.C. heeft wat dat betreft dit seizoen de nieuwe standaard gezet door dit seizoen 57 punten op 57 te halen in thuiswedstrijden en - met nog 1 wedstrijd te gaan - in totaal meer dan 100 punten te halen en nu al 99 keer te scoren. Dit zal veel van die ploegen, die hoog van de toren blazen, de wind uit de zeilen nemen, want het is lang niet zo gemakkelijk als het lijkt.

Derhalve hulde voor N.E.C. :duim:
 

ossenaar

Member
Sparta mag de scheidsrechter bedanken dat ze play offs gaan halen wat een flapdrol.
Er waren gelukkig voor hem geen scootmobielen aanwezig deze keer..
 

Joost

Well-known member
Als je het voetbal van de laatste 80 minuten van Almere v Roda vergeet was het een prima avond.
 

Joost

Well-known member
Buitenspel, en die bal was achter gegaan, niet eens een scoringskans te noemen. ;)

Het is moeilijk te zien, zeker omdat er 1 speler niet in beeld is maar het heeft inderdaad de schijn van buitenspel.
Dat het geen scoringskans is omdat de bal achter gaat ben ik met je eens maar voor zulke situaties trekt iedere scheidsrechter een rode kaart.
 

Batigoal

Well-known member
Bijzonder knap van NEC wat ze presteren. Al ben ik vanwege de financi?le problemen benieuwd wat voor team er volgend jaar staat.

En nu hopen dat Sparta het redt.
 

Unregistere

Well-known member
Het zou wel leuk zijn als NEC ook de grens van honderd doelpunten passeert. Is goed mogelijk, we gaan het zien. Sjoerd Ars kan ook nog een clubrecord evenaren door op 29 goals te komen, maar dan moet hij er twee maken.
 

Joost

Well-known member
Er is alvast bepaald dat zowel Volendam v Roda als Emmen v Roda in de nacompetitie een verplichte buscombi is.

Van Volendam had ik niets anders verwacht, die gaven ons op een maandagavond zelfs een verplichte combi. Emmen is heel jammer en totaal overbodig, het uitvak is daar zo ongelofelijk afgeschermd dat het echt zinloos is.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het is ook best logisch dat er begin mei wat spastisch wordt gedaan over een Duitse invasie. Dat ligt net wat gevoeliger.
 
Bovenaan