Jupiler League [Wedstrijden topic]

Simon

Administrator
Forumleiding
Als het meezit zondag wordt het voor het eerst in zeer lange tijd dat er geen enkele club uit Rotterdam in de Nacompetitie zal spelen.
 

JMD

Well-known member
Dus het gaat als volgt:

1e ronde:
Almere - De Graafschap
Oss - VVV

2e ronde:
Volendam - Eindhoven (A)
nr.17 ere - Almere/Graafschap (A)
Emmen - Roda (B)
nr. 16 ere - Oss/Venlo (B)

3e ronde
winnaars A tegen elkaar
winnaars B tegen elkaar

Dus laat het maar Eindhoven worden uit de A-fase (alleen naar JL-clubs gekeken)
Emmen of VVV in de andere helft svp, iig niet Roda


Overigens is Eindhoven nog nooit zo hoog ge?indigd in de 1e divisie. Toen ze mid jaren 70 promoveerden deden ze dat vanaf plaats 6.
 

JMD

Well-known member
Volgend jaar keert Jong Twente niet terug, gaat de JL dan met 19 ploegen verder?
 

Maasveld

Well-known member
Ik had het wel typisch VVV gevonden om te winnen van NEC en dat Sparta dan zo'n vieze 2-1 in de laatste minuut zou maken. Wat een competitie.
 

JMD

Well-known member
Jong Feyenoord of Vitesse zou die plek toch invullen? Feyenoord wil niet dus lijkt het mij dat Vitesse het wel gaat doen?

Was volgens mij pas bij de verandering van 2016. Komend jaar wordt dan volgens mij een overbruggingsjaar.
 

Forza AZ

Well-known member
Als het meezit zondag wordt het voor het eerst in zeer lange tijd dat er geen enkele club uit Rotterdam in de Nacompetitie zal spelen.
We zullen ons best doen. En dan maar hopen dat er toch nog een Rotterdamse club in een andere play-off competitie terecht komt. ;)
 

Forza AZ

Well-known member
Jong Feyenoord of Vitesse zou die plek toch invullen? Feyenoord wil niet dus lijkt het mij dat Vitesse het wel gaat doen?
Jong Feyenoord heeft zich toch niet eens opgegeven voor de nieuwe piramide? Dan lijkt het me dat ze al helemaal geen recht hebben op een plek in de Eerste Divisie.

Lienden en de zaterdagkampioen hebben in ieder geval afgezegd. Jong Vitesse en Jong AZ hadden volgens mij wel interesse. Geen idee echter of dat nog steeds zo is, met de eisen die de KNVB eraan verbind.
 

Joost

Well-known member
Roda - Emmen 0-3... Tuurlijk zal Roda er niet alles aan doen (ze eindigen al op zeker 3e), maar die zijn de laatste weken niet echt in vorm.
Over 2 weken dus weer Roda - Emmen.

Vorige week nog een keurige zege bij Almere!

't Was vanavond niet zo bijzonder. Eerste helft ging gelijk op maar door de stand van Volendam speelden beide met de handrem er strak op. Na de rust scoort Emmen een klutsbal en met een mooie aanval. Roda mist daarna een paar dotten van kansen, volgens mij wilden ze gewoon niet scoren. Emmen maakt nog een derde en Roda met allerlaatste bal van het duel 1-3.

Het is te hopen dat Demouge weer terug is in de nacompetitie.
 

Maasveld

Well-known member
Hopen dat Demouge fit is, tot zover het failliet van Roda.

Nog even te verduidelijking, hebben we nu echt nacompetitie gehaald?
 

Maasveld

Well-known member
Niels Fleuren die met 1 kapbeweging 2 man uitspeelt en vervolgens een no-look assist geeft, hoeveel bewijs voor matchfixing wil je hebben?
 

Joost

Well-known member
Hopen dat Demouge fit is, tot zover het failliet van Roda.

Nog even te verduidelijking, hebben we nu echt nacompetitie gehaald?

Gefeliciteerd, ik had het eigenlijk niet meer verwacht.

Demouge als aanspeelpunt is heel erg nuttig en feitelijk onze enige optie in de spits.
 

zwammy

Well-known member
Als we tegen Roda uitkomen maak ik me eigenlijk weinig zorgen. Eienlijk geen een club in de play offs waar we van zullen verliezen. Eindhoven als outsider maar die krijgen we waarschijnlijk niet tegen.
 

Maasveld

Well-known member
Dank, ik had het ook niet verwacht, maar het past wel perfect in het seizoen van VVV. Als je iets verwacht geven ze niet thuis, als je er niets van verwacht kunnen ze opeens voetballen.

@ Zwammy: Jullie komen Roda niet eens tegen. Wij hebben jullie dan allang klop gegeven natuurlijk.
 
Bovenaan