Kan de week erna ook gerealiseerd owrden...Als het meezit zondag wordt het voor het eerst in zeer lange tijd dat er geen enkele club uit Rotterdam in de Nacompetitie zal spelen.
Volgend jaar keert Jong Twente niet terug, gaat de JL dan met 19 ploegen verder?
Jong Feyenoord of Vitesse zou die plek toch invullen? Feyenoord wil niet dus lijkt het mij dat Vitesse het wel gaat doen?
We zullen ons best doen. En dan maar hopen dat er toch nog een Rotterdamse club in een andere play-off competitie terecht komt.Als het meezit zondag wordt het voor het eerst in zeer lange tijd dat er geen enkele club uit Rotterdam in de Nacompetitie zal spelen.
Jong Feyenoord heeft zich toch niet eens opgegeven voor de nieuwe piramide? Dan lijkt het me dat ze al helemaal geen recht hebben op een plek in de Eerste Divisie.Jong Feyenoord of Vitesse zou die plek toch invullen? Feyenoord wil niet dus lijkt het mij dat Vitesse het wel gaat doen?
Roda - Emmen 0-3... Tuurlijk zal Roda er niet alles aan doen (ze eindigen al op zeker 3e), maar die zijn de laatste weken niet echt in vorm.
Over 2 weken dus weer Roda - Emmen.
Tsja, als je als promotiekandidaat daar al niet wint...Vorige week nog een keurige zege bij Almere!
Hopen dat Demouge fit is, tot zover het failliet van Roda.
Nog even te verduidelijking, hebben we nu echt nacompetitie gehaald?