Jupiler League: Speelronde 6

hipp00

New member
Ik ben er eigenlijk alweer een beetje klaar mee voor dit jaar.

Dat gevoel had ik na de 0-1 van Siem de Jong ook.
Nog geen vijf wedstrijden gespeeld en je weet al dat je volgend jaar weer Jupiler League speelt...

De eerste helft helemaal weggetikt door Jong PSV. Gelukkig in de tweede helft toch nog de rollen wat kunnen omdraaien, zonder echt grote kansen te cre?ren, alleen wat gevaarlijke schoten.
En daarom heb ik dit seizoen een beetje een dubbel gevoel: Aan de ene kant is top-5 Jupiler League het hoogste haalbare voor dit team (lager kan ook gewoon gebeuren) en is het gebrek aan scorend vermogen heel schrijnend om te zien, aan de andere kant zie je dat dit team nog wel kan groeien, zodat we heel misschien toch nog een 'happy ending' aan dit seizoen kunnen krijgen.
Het kost mij ook nog wel wat tijd en moeite om te accepteren dat we een ?chte Jupiler League club geworden zijn. En ook al zijn de spelers kwalitatief veel minder dan vorig jaar, dit team vind ik wel een stuk sympathieker om naar te kijken en dat helpt mij een beetje op weg om de nieuwe realiteit te gaan accepteren. Het wachten is op een nieuwe Gerard den Haan...

Wat vond je trouwens deze keer van Smith-Brown?
 

zwammy

Well-known member
Dat gevoel had ik na de 0-1 van Siem de Jong ook.
Nog geen vijf wedstrijden gespeeld en je weet al dat je volgend jaar weer Jupiler League speelt...

De eerste helft helemaal weggetikt door Jong PSV. Gelukkig in de tweede helft toch nog de rollen wat kunnen omdraaien, zonder echt grote kansen te cre?ren, alleen wat gevaarlijke schoten.
En daarom heb ik dit seizoen een beetje een dubbel gevoel: Aan de ene kant is top-5 Jupiler League het hoogste haalbare voor dit team (lager kan ook gewoon gebeuren) en is het gebrek aan scorend vermogen heel schrijnend om te zien, aan de andere kant zie je dat dit team nog wel kan groeien, zodat we heel misschien toch nog een 'happy ending' aan dit seizoen kunnen krijgen.
Het kost mij ook nog wel wat tijd en moeite om te accepteren dat we een ?chte Jupiler League club geworden zijn. En ook al zijn de spelers kwalitatief veel minder dan vorig jaar, dit team vind ik wel een stuk sympathieker om naar te kijken en dat helpt mij een beetje op weg om de nieuwe realiteit te gaan accepteren. Het wachten is op een nieuwe Gerard den Haan...

Wat vond je trouwens deze keer van Smith-Brown?

Hij heeft mij niet echt ge?rriteerd dus dan viel hij wel mee. Het ergste is dat je het alweer accepteert. Je gelooft het wel en draait wat vaker om om te buurten. Die Barker die komt er wel hoor. Daar gaan we nog van genieten. Maar verder is het inderdaad zo'n jaar van 3 t/m 8 en misschien als het goed valt geluk nog. Ben ook nog niet zo tevreden over Dijkhuizen.

Maar goed, vrijdag de jaarlijkse nederlaag tegen RKC en dan zien we wel weer verder.
 

Abubakari

Well-known member
Mooie van de JL is natuurlijk wel dat als je op het juiste moment weet te pieken je ook zomaar ondanks een verder niet al te bijzonder seizoen weer eredivisie kunt gaan spelen.
En het heet niet voor niks de NACompetitie he.
 

hipp00

New member
Mooie van de JL is natuurlijk wel dat als je op het juiste moment weet te pieken je ook zomaar ondanks een verder niet al te bijzonder seizoen weer eredivisie kunt gaan spelen.
En het heet niet voor niks de NACompetitie he.

De NACompetitie heet NACompetitie, omdat NAC dan doet wat NAC altijd doet: (n?t) naast de prijzen grijpen....
 

Janssen

Well-known member
6f38b6451c168d50287d41a518345909.jpg


Jaja, Jong Utrecht.
 

Janssen

Well-known member
Word je gewoon weggetikt door de nummer laatst omdat ze er wat spelers bijgooien op maandag. Ik ben echt zo ontzettend klaar met deze kutcompetitie he.
 

Joost

Well-known member
1Limburg twittert in het eerste kwart zes keer over een kans voor Utrecht om vervolgens na 23 minuten te melden dat Fortun goed staat en geen kans weggeeft.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Van de Beek, Cassiera en Cerny maken er samen 5 in 20 minuutjes voor Jong Ajax... ook weinig belofte aan die drie
 

SanMark.

Well-known member
Van de Beek, Cassiera en Cerny maken er samen 5 in 20 minuutjes voor Jong Ajax... ook weinig belofte aan die drie

Van de Beek en Cerny hebben meer minuten gemaakt de afgelopen jaren in het jong team dan in het eerste team.
 
Bovenaan