Jupiler League: Speelronde 6

De Groene Scout

Well-known member
Maar ze winnen wel uit in de topper tegen VVV.
NAC pakt in de extra tijd toch nog een puntje.
Mooi spannend bovenin.
 

Jef400

Well-known member
En terecht. Tweede helft kantelde de wedstrijd volledig en was De Graafschap de mindere. Eerste helft kwamen ze er stroperig door, en scoorde ze enkel de 0-1. Dan is het nog niet beslist.
 

JMD

Well-known member
Wow, wat 'n vrije trap van De Jong (Siem). Lekker debuut zo.
Mooie goal inderdaad. Neemt ook direct wat twijfels weg of ie er nog wel iets van kon... ;)

Was vanavond nog getuige van het gezamenlijk naar het stadion lopen van de Telstar- en De Graafschapsupporters... Was erg gezellig. Ik stond bij het theater in Velsen/IJmuiden (zit om de hoek bij het stadion) voor de deur....
Dan merk je ook direct weer hoe snel 'niet-voetballiefhebbers' schrikken van voetbalsupporters, een aantal mensen voor het theater stonden echt met angst in de ogen naar de 100-150 man die met 1 fakkel en veel gezang aan kwamen lopen. :)
 

SanMark.

Well-known member
Ik zie dus dat PSV hun grote voorbeeld volgt door nieuwe aankopen eerst ritme op laten doen in hun tweede team.
 

almere036

Member
Genoten! Had minstens 8-1 moeten zijn. Forza Cambuur

Cambuur idd paar niveaus beter.
Tot de 1-0 zat ik hem echter niet te knijpen aangezien Cambuur vrij weinig wist te cre?ren.
1-0 goed uitgespeeld door Cambuur, 2-0 kwam door verkeerd(/amateuristisch) stappen van de backs van Almere.
Daarna speelde Almere met 4 spitsen en was het achterin open huis, dan zie je wel dat Cambuur daar geen kind aan heeft. Goed team, sowieso top 3.

Wij gaan het nog lastig krijgen om het linkerrijtje te halen.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur idd paar niveaus beter.
Tot de 1-0 zat ik hem echter niet te knijpen aangezien Cambuur vrij weinig wist te cre?ren.
1-0 goed uitgespeeld door Cambuur, 2-0 kwam door verkeerd(/amateuristisch) stappen van de backs van Almere.
Daarna speelde Almere met 4 spitsen en was het achterin open huis, dan zie je wel dat Cambuur daar geen kind aan heeft. Goed team, sowieso top 3.

Wij gaan het nog lastig krijgen om het linkerrijtje te halen.

Vond je dat echt? Wij hebben een hoop kansen gehad voor de 1-0. Met name de eerste helft bal op lat, Gyasi 2x alleen voor keeper. Was een wonder dat het met rust al niet 2-0 was.
 

Batigoal

Well-known member
Zo duiken opeens oude bekenden als Agustien en Luis Pedro op in de Jupiler League.

En zoals eerder gezegd, Parzyszek is toch gewoon een prima spits voor in het rechterrijtje Eredivisie?
 

SanMark.

Well-known member
Zo duiken opeens oude bekenden als Agustien en Luis Pedro op in de Jupiler League.

En zoals eerder gezegd, Parzyszek is toch gewoon een prima spits voor in het rechterrijtje Eredivisie?

Op dit moment is het een prima spits voor het rechterrijtje eerste divisie.
 
Bovenaan