Jupiler League: Speelronde 4

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vers vanuit de wandelgangen in Sittard (mijn bron is betrouwbaar); Peter van Vossen -de afgelopen 2 wedstrijden ziek- is recent betrapt met de moeder van Joeri Schroyen.

En ja dit bericht is bloedserieus en ja, dit soort dingen gebeuren echt alleen in Sittard.

Hahahahaha!
 

Maasveld

Well-known member
Kansen genoeg, maar als je ze niet maakt houdt het op. Krijg je vlak voor tijd nog bijna de 1-2 tegen ook. 5 uit 4 nu terwijl je goed op 12 uit 4 had kunnen staan, beetje jammer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb nu ook mijn vraagtekens bij die Janssens die allemaal afwezig zijn... Wat is er nog meer aan de hand in Sittard?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb nu ook mijn vraagtekens bij die Janssens die allemaal afwezig zijn... Wat is er nog meer aan de hand in Sittard?

De familie Janssen loopt oud-Feyenoorder weg te werken. Stelletje saboteurs!
 

zwammy

Well-known member
Vers vanuit de wandelgangen in Sittard (mijn bron is betrouwbaar); Peter van Vossen -de afgelopen 2 wedstrijden ziek- is recent betrapt met de moeder van Joeri Schroyen.

En ja dit bericht is bloedserieus en ja, dit soort dingen gebeuren echt alleen in Sittard.

Ik wou hier helemaal blij komen roepen dat wij fluitend kampioen worden maar dit is wel zo veel mooier :D Hedde toevallig een foto?
 
G

Gast

Guest
VVV was veel sterker dan Sparta maar beloonde zichzelf helaas niet. Aan de 0-1 van Sparta hing een buitenspelgeur maar dat zou ik dadelijk terug moeten zien. Vervolgens mist VVV 3 ? 4 opgelegde kansen. Na rust werd het steeds minder al speelde alles zich wel continu op de helft van Sparta af.

Zonde, die hadden drie punten moeten zijn. Sparta had ik overigens veel sterker ingeschat, die vielen echt tegen.

Maar goed, nu al 7 punten achter op Volendam en vrijdag zijn we daar te gast...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
VVV was veel sterker dan Sparta maar beloonde zichzelf helaas niet. Aan de 0-1 van Sparta hing een buitenspelgeur maar dat zou ik dadelijk terug moeten zien. Vervolgens mist VVV 3 ? 4 opgelegde kansen. Na rust werd het steeds minder al speelde alles zich wel continu op de helft van Sparta af.

Zonde, die hadden drie punten moeten zijn. Sparta had ik overigens veel sterker ingeschat, die vielen echt tegen.

Maar goed, nu al 7 punten achter op Volendam en vrijdag zijn we daar te gast...

Was geen buitenspel. Maar goed, wel zonde dat VVV de kans op de overwinning heeft laten liggen. Jullie hebben van wat ik gezien heb een prima elftal, dat mee gaat doen om de bovenste plaatsen.
 

zwammy

Well-known member
Ik hoop dat moeder beter neukt dan zoon voetbalt, anders snap ik echt niet waarom hij erin staat.
 

RickPSV

Active member
Jammer dat 't bij VVV-Sparta 1-1 was aangezien die speler van Sparta buitenspel stond, zou je van die assistent van Makkelie wel verwachten dat ie het zou zien met FIFA op z'n shirt.

jJN7vIm.png


Het lijkt alsof die gast met Fleuren op 1 lijn stond maar als je er zat zag je wel van niet.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker 1 op 1 spelen achterin met Dordt. :duim:

Komt helemaal goed daar met dat materiaal.

Everse zat zondagavond bij FC Rijnmond nog te ontkennen dat hij veel had meegekregen van de nederlaag van Dordt tegen Volendam, maar dat zal hem nu niet lukken. Ook geen beste keeper bij Dordt trouwens.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die keeper van Dordt solliciteert naar de Ten Rouwelaar Award. Wat een aanfluiting. Nou was het natuurlijk niet zijn schuld, maar als je bij 3 goals de bal moet hebben, speel je wel erg slecht.
 

Joost

Well-known member
Ik ga met Janssen mee, dit moet toch wel verkocht zijn door Fortuna of anderszins een poging om aan iemands poten te zagen.

Wat daar achterin bij Fortuna gebeurde heeft niets meer met slecht verdedigen te maken.

Wel jammer voor Schroyen dat hij niet ook die derde bal als eigen goal krijgt.
 

Janssen

Well-known member
Je maakt me ook niet wijs dat je vrijdag's relatief simpel wint op bezoek bij Helmond en dat je ze 2 dagen later thuis volledig op de kloten krijg. Niks ten nadele van Volendam want dat is echt een titelkandidaat, maar dit stinkt aan alle kanten.

Maar goed, wordt vervolgd.
 

Unregistere

Well-known member
Doelpuntenmakers FC Den Bosch gisteren: Arda Havar 10 en Furhgill Zeldenrust. Kreeg toch een flashback naar de zaterdaghoofdklasse B van het seizoen 2011/12... Prima spelers allebei hoor, maar het zegt toch wel iets over de Jupiler League. Tien jaar geleden mislukten vrijwel alle amateurspelers nog op dat niveau, nu draaien de meeste spelers moeiteloos mee.
 

Maasveld

Well-known member
Jammer dat 't bij VVV-Sparta 1-1 was aangezien die speler van Sparta buitenspel stond, zou je van die assistent van Makkelie wel verwachten dat ie het zou zien met FIFA op z'n shirt.

jJN7vIm.png


Het lijkt alsof die gast met Fleuren op 1 lijn stond maar als je er zat zag je wel van niet.

Niet te zien met het blote oog, wat ik ook al dacht in het stadion. Gewoon matig verdedigd, want van Moorsel mocht zich tussen 2 man in vrij draaien.

Het spel en de passie is in ieder geval stukken vooruit gegaan. Nu de effici?ntie nog.
 
Bovenaan