Waarom moet Fortuna S zonder publiek spelen?
Max Administrator Forumleiding 24 aug 2015 #23 De Jupiler toppers Brands en Ars halen begint zich redelijk uit te betalen in Breda. Kijken of Bassie nog wat terug kan doen voor Dordt.
De Jupiler toppers Brands en Ars halen begint zich redelijk uit te betalen in Breda. Kijken of Bassie nog wat terug kan doen voor Dordt.
Janssen Well-known member 24 aug 2015 #26 Jamel zei: Die Schrooyen, wat een prutser. Klik om te vergroten... Ik zeg toch, matchfixing.
Max Administrator Forumleiding 24 aug 2015 #27 Janssen zei: Matchfixing alweer. Klik om te vergroten... Jamel zei: Die Schrooyen, wat een prutser. Klik om te vergroten... Wanneer worden jullie weer een profclub en gaan jullie je spelers betalen?
Janssen zei: Matchfixing alweer. Klik om te vergroten... Jamel zei: Die Schrooyen, wat een prutser. Klik om te vergroten... Wanneer worden jullie weer een profclub en gaan jullie je spelers betalen?
Max Administrator Forumleiding 24 aug 2015 #29 Dat wordt nog een spannende strijd tussen Kwakman en Tuyp voor de topscorerstitel.
Miramar Well-known member 24 aug 2015 #30 Sommige goals zijn echt niet te filmen zo slecht verdedigd. Ik denk dat er dit seizoen nog een wedstrijd in de dubbele cijfers gaat eindigen.
Sommige goals zijn echt niet te filmen zo slecht verdedigd. Ik denk dat er dit seizoen nog een wedstrijd in de dubbele cijfers gaat eindigen.
A achterhoeker Member 24 aug 2015 #32 Max zei: Zag ik Achilles nou ook weer voor staan? Klik om te vergroten... Jazeker. 1-0 tegen Oss. Ook afgelopen inmiddels.
Max zei: Zag ik Achilles nou ook weer voor staan? Klik om te vergroten... Jazeker. 1-0 tegen Oss. Ook afgelopen inmiddels.
Jamel Administrator Forumleiding 24 aug 2015 #33 Max zei: Zag ik Achilles nou ook weer voor staan? Klik om te vergroten... Jep, die hebben weer gewonnen.
Max zei: Zag ik Achilles nou ook weer voor staan? Klik om te vergroten... Jep, die hebben weer gewonnen.
Janssen Well-known member 24 aug 2015 #35 Het ergste is eigenlijk dat we dit inmiddels gewend zijn. Ik slaap hier geen seconde slechter van.
JMD Well-known member 24 aug 2015 #36 Lekker gescoord vanavond... NAC - Dordrecht 7-0... Zou Boogers weer in de kleedkamer komen??
De Groene Scout Well-known member 24 aug 2015 #40 Gewoon een gezonde Hollandsche jongen die Peter. Niets mis mee.