Jupiler League: speelronde 23

Ceephax

New member
Het zou NAC toch moeten lukken om bij de eerste 11 te eindigen met 5 punten voorsprong? Wel leuk trouwens dat VVV weer terug in de Eredivisie is.
 

Forza AZ

Well-known member
Verloren seizoen voor De Graafschap, kwestie van uit voetballen en je richten op volgend seizoen.
Achilles'29 begint ineens een punt te pakken, dus kan nog oppassen worden voor De Graafschap. Nog wel steeds 12 punten verschil natuurlijk, maar als Achilles'29 wel ineens een paar wedstrijden gaat winnen weet je het nooit.
 

Maasveld

Well-known member
Het probleem van de Graafschap is dat de achterste 5 gewoon echt niet kunnen voetballen. De aanval is op papier misschien wel de beste van de Jupiler League, maar ze krijgen nauwelijks aanvoer.

Bij VVV beginnen we langzaam al te hopen op een nederlaag, anders kunnen we begin April de promotie al vieren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een gat. Alleen wel hopen dat VVV Jong Ajax gaat voorblijven. Naar wie gaat de schaal mocht Jong Ajax toch eerste worden?
 

Ceephax

New member
Ik denk dat Ajax gewoon de schaal krijgt want ze zijn dan tenslotte kampioen geworden. Echter mogen ze niet promoveren.
 

Pascallovic

Well-known member
Jong elftallen krijgen wel de trofee?n als ze iets winnen, maar niet het prijzengeld en promotieplaatsen.
 

Bernardo

Well-known member
"SC Cambuur was duidelijk een maatje te groot, erkende ook trainer Roy Hendriksen. "De jongens keken mij in de rust ook aan en zeiden: Trainer, wat is dit toch voor ploeg? Ze spelen tikkie-takkie en lopen continu over ons heen. Cambuur heeft gewoon een uitstekend elftal", aldus de oefenmeester"

:duim:
 

Bernardo

Well-known member
Die El Jebli had natuurlijk rood moeten hebben na die overtreding op het middenveld. Doodschop was dat.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
"SC Cambuur was duidelijk een maatje te groot, erkende ook trainer Roy Hendriksen. "De jongens keken mij in de rust ook aan en zeiden: Trainer, wat is dit toch voor ploeg? Ze spelen tikkie-takkie en lopen continu over ons heen. Cambuur heeft gewoon een uitstekend elftal", aldus de oefenmeester"

:duim:

Barcelona speelt in de JL begrijp ik? :p
 

zwammy

Well-known member
Haha trainer wat voor ploeg is dit 😃. Misschien een keer het clublied van helmond laten luisteren in de rust is het zo klaar met tika taka gezeik.
 

Bernardo

Well-known member
Grappig hoe zo'n carriere dan kan lopen. Werd bij ons een keer na 20 minuten gewisseld. Tot op heden nooit meer iemand zo slecht zien voetballen in geel en groen.

Viel hier echt geweldig in, in de 20 minuten dat hij mee deed. Maar goed, blijft afwachten natuurlijk.
 

Unregistere

Well-known member
Destijds heb ik Mannes ook een paar keer gezien bij Jong FC Twente en toen vond ik het ook wel een goede speler. Onderweg is er toch ergens iets verkeerd gegaan dan, zou je zeggen. Hoewel hij al best veel wedstrijden in de JL achter zijn naam heeft inmiddels.
 
Bovenaan