Jupiler League: speelronde 1

Batigoal

Well-known member
Wat een volslagen debiel die Peersman. Als ik Cambuur was zou ik hem ontslaan na de zoveelste domme actie. Wedstrijd of 5 schorsen.
 

Bernardo

Well-known member
Peersman terugsturen, wat een achterlijke idioot blijft dat ook. 2 minuten voor tijd, wedstrijd gespeeld en dan zoiets doen. Je team benadelen voor de komende 4 wedstrijden.
Eerste helft schandalig, tweede helft heb ik me nog wel vermaakt en hadden we ook wel een punt verdiend. Jammer.

En die Smeets, dat kan toch niet.....
 

Forza AZ

Well-known member
Mooie start van Jong AZ. Den Bosch is natuurlijk niet ??n van de sterkste tegenstanders, maar had toch niet direct een uitoverwinning verwacht van Jong AZ.
 

hipp00

New member
Wat een volslagen debiel die Peersman.

Maar wat deed Casseira daar? Een aankoop van vijf miljoen in de Jupiler League laten spelen is natuurlijk ook gewoon vals spelen.
De meeste clubs in de Jupiler League hebben niet eens een begroting van vijf miljoen.
 

Abubakari

Well-known member
Gottegot, Cambuur heeft ook weer een keeper hoor. Wat een stuntelaar zeg, vooral bij die eerste goal. Is er nou niks beters te vinden?
Ik vond de keeper van Jong Ajax trouwens wel uitstekend keepen, Stan van Bladeren, misschien kan Cambuur die lenen. Kan Lamprou ook eens keepen.
Ik vond Jong Ajax voor rust leuk voetballen, na rust dacht ik even dat het een tweede Groningen-Heerenveen zou worden met een zelfde soort ommekeer. Maar uiteindelijk zakte Cambuur toch weer wat weg en had Ajax in de slotfase weer de beste kansen. Wel fijn om Ajax weer eens te zien winnen.

En Peersman is een idioot. Kan niet verdedigen, is een malloot en denkt dat sub topclubs op hem zitten te wachten.
 

Forza AZ

Well-known member
Maar wat deed Casseira daar? Een aankoop van vijf miljoen in de Jupiler League laten spelen is natuurlijk ook gewoon vals spelen.
De meeste clubs in de Jupiler League hebben niet eens een begroting van vijf miljoen.
Zolang Cassiera alle wedstrijden meedoet is het geen vals spelen. Jong Ajax doet toch niet mee voor de promotieplaatsen, dus alle andere clubs hebben er dan evenveel last van.
 

Unregistere

Well-known member
Mooie start van Jong AZ. Den Bosch is natuurlijk niet ??n van de sterkste tegenstanders, maar had toch niet direct een uitoverwinning verwacht van Jong AZ.

Wel jammer voor Dennis Kaars. Scoorde twee keer, maar beide keren in buitenspelpositie. Dus hij wacht nog op zijn eerste geldige treffer als prof.

Ik begreep dat bij AZ met name Jeremy Helmer weer ongrijpbaar was voor de tegenstanders, zoals in de tweede divisie ook vaak het geval was.

Dordt is er inmiddels ook achter dat al die optimistische verhalen over een versterkte selectie niet heel realistisch zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zag net die dwaze trap van Peersman nog even voorbij komen.
Potje of 10 zitten lijkt mij re?el, kan Cambuur natuurlijk zelf ook al doen. Wat een sukkel.
 

JMD

Well-known member
Zag net die dwaze trap van Peersman nog even voorbij komen.
Potje of 10 zitten lijkt mij re?el, kan Cambuur natuurlijk zelf ook al doen. Wat een sukkel.

'Hij heeft direct een boete gekregen' aldus Dijkhuizen...

Wat een gestoorde overtreding idd.


Overigens, bij Fortuna werd er gescoord in de 63e, 64e en 65e minuut. Dat zal niet vaak gebeurd zijn, gescoord in 3 minuten op rij.
 

JMD

Well-known member
'Hij heeft direct een boete gekregen' aldus Dijkhuizen...

Wat een gestoorde overtreding idd.


Overigens, bij Fortuna werd er gescoord in de 63e, 64e en 65e minuut. Dat zal niet vaak gebeurd zijn, gescoord in 3 minuten op rij.

O nee,toch niet.Zie nu op FOX dat het eerste van die goals in de 62e minuut viel.
 

Joost

Well-known member
Zolang Cassiera alle wedstrijden meedoet is het geen vals spelen. Jong Ajax doet toch niet mee voor de promotieplaatsen, dus alle andere clubs hebben er dan evenveel last van.

Je kunt je wel afvragen wat voor meerwaarde het voor het Nederlandse voetbal heeft dat een duur gekochte Colombiaan speelt in een team dat enkel bedoeld is om Nederlandse jeugdspelers meer weerstand te geven.
 

Makanaky

Well-known member
Zag net die dwaze trap van Peersman nog even voorbij komen.
Potje of 10 zitten lijkt mij re?el, kan Cambuur natuurlijk zelf ook al doen. Wat een sukkel.

En dan ook nog dat gebaar maken dat hij de bal speelde.:eek:mg:
Als een scheen een bal was, wat hadden we dan voor een sport? Stel je toch eens voor...
 

Forza AZ

Well-known member
Je kunt je wel afvragen wat voor meerwaarde het voor het Nederlandse voetbal heeft dat een duur gekochte Colombiaan speelt in een team dat enkel bedoeld is om Nederlandse jeugdspelers meer weerstand te geven.
Ja, die meerwaarde zie ik inderdaad ook niet. Hij blokkeert nu alleen maar de ontwikkeling van een jeugdspeler.
 
Bovenaan