Jupiler League: speelronde 1

Janssen

Well-known member
We mogen weer!

Vrijdag 18 augustus,20.00 uur:

MVV Maastricht - Go Ahead Eagles
NEC - Almere City FC

RKC Waalwijk - FC Emmen
FC Volendam - Helmond Sport

Fortuna Sittard - FC Dordrecht
FC Den Bosch - Jong AZ

SC Cambuur - Jong Ajax
FC Eindhoven - Telstar

Maandag 21 augustus,20.00 uur:

Jong FC Utrecht - FC Oss
Jong PSV - De Graafschap
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk zo'n kampioenschap, maar Jong FC Utrecht mag toch niet promoveren.
 

Janssen

Well-known member
De eerste 2 speelrondes tellen trouwens niet voor een periodetitel. Normaliter waren het de laatste 2 wedstrijden die niet meetelden maar rekening houdend met het transferwindow is dat nu verschoven.
 

Bernardo

Well-known member
Nou vandaag mogen we weer. Ben benieuwd, verwacht niet vrij veel van dit Cambuur, en maar afwachten met wat voor team Jong Ajax komt.

Opstelling Cambuur : Bertrams, El Baad, Steenvoorden, Schilder, Peersman, Boerlage, Schils, Kip, Daniels, Barto, Mathieu
 

Maasveld

Well-known member
Ha, met Audinogwat gaan we ons makkelijk veilig spelen. Als Nwakali en Peeters ook nog komen, komen de play-offs voor Europees voetbal in de buurt.
 

Forza AZ

Well-known member
Wordt extra interessant voor me dit seizoen, met voor het eerst sinds 1998 weer een elftal van AZ dat meedoet. Benieuwd of ze een goed resultaat kunnen halen in Den Bosch vanavond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ha, met Audinogwat gaan we ons makkelijk veilig spelen. Als Nwakali en Peeters ook nog komen, komen de play-offs voor Europees voetbal in de buurt.

Huh ben jij tegenwoordig voor Roda JC met al die vreemde namen?
 

Abubakari

Well-known member
De mooiste wedstrijd om het JL seizoen mee te starten is voor mij Cambuur-Jong Ajax, dus ik ga er vanavond heen. Cambuur bij de bookies favoriet (1.65 om 4.20), maar dat waren ze vorig jaar vast ook. Mij maakt het niet zoveel uit wie wint, al zou het op lange termijn handiger zijn als Cambuur wint. Al zijn de verwachtingen wat minder hooggespannen dan vorig seizoen qua promotie. Hoop op een mooie spannende pot met een stuk of 7 goals. 3-4 lijkt me wel leuk, kan Bernardo weer als vanouds en zoals altijd op de trainer foeteren. :eek:
 
Bovenaan