Jupiler League ronde 14

zwammy

Well-known member
Eindelijk weer eens wat vechtvoetbal gezien. Vergeleken met de prut van afgelopen tijd ben ik wel tevreden.
 

Jef400

Well-known member
Met een overgekwalificeerde arbitrage had Fortuna meegedaan on het kampioenschap, last dat even duidelijk zijn.

Hele slechte 'topper.' Derhalve tevreden met 1 punt.

NAC-VVV kwam op mij over als een wedstrijd waar gestreden werd om iedere centimeter, maar waar de spelers geen steek vooruit kwamen.
 

Maasveld

Well-known member
NAC-VVV kwam op mij over als een wedstrijd waar gestreden werd om iedere centimeter, maar waar de spelers geen steek vooruit kwamen.
Klopt, je zag in de laatste fase ook iedereen stuk zitten. De echte kansen waren op 1 hand te tellen. Het viel me wel op dat NAC steeds veel mensen achter de bal hield, terwijl zij toch moesten winnen. Uiteindelijk mogen wij het meest tevreden zijn met een punt gezien de ranglijst.
 

Jef400

Well-known member
Volgende week naar Almere toe. Waarschijnlijk kom ik daar even bij Almere036 buurten. Heb er wel weer zin in. Moet een mooie pot worden.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht ook weer gewoon afgedroogd. Die pot tegen Achilles '29 kort voor kerst wordt cruciaal voor Dordt denk ik.
 

almere036

Member
Ben benieuwd morgen, wordt een spannende pot. Jammer genoeg nog zonder Braken, Nieuwpoort en Kees.. Maarja een puntje eruit slepen zou al mooi zijn met t oog op de periode.

Stadion bijna uitverkocht voor morgen, mag ook wel.
 

zwammy

Well-known member
Er kan altijd een bal in eigen doel geschoten worden. Dat had zeker moeten kunnen, niet veel meer inderdaad.
 

Maasveld

Well-known member
Danku!



Haha dat scheelt gelukkig, Seun heeft denk ik de helft van de goals in zijn loopbaan tegen Almere gescoord.

Van hetzelfde!

Ben je er morgen bij/wordt het druk in t uitvak?
Nope, ik ga eigenlijk nooit meer naar uitwedstrijden. Zal niet heel druk worden. In Breda waren er 115, dus ik verwacht dat er 50 man gaan.
 

Unregistere

Well-known member
Bij Dordt speelt er vanavond waarschijnlijk een debutant mee tegen Eindhoven, Luvienno Statia. 'Lulu' voor vrienden. Hij is de beoogde linksback, omdat Bradley de Nooijer vermoedelijk in het centrum zal starten. Dat gaat dan ten koste van Erol Alkan.
 
Bovenaan